۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۲۱۸۲۹۷

معاون رییس جمهور با آیت الله شبستری دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در سفر به تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کرد.
ديدار نوبخت با آيت الله شبستري ديدار نوبخت با آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی صبح امروز در دیدار محمد باقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری که به تبریز سفر کرده است، بر همت دولتمردان نسبت به جلب رضایت مردم تأکید کرد.


امام جمعه تبریز در این دیدار ضمن دعای موفقیت برای دولت، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت یازدهم، دولت موفقی باشد، البته باید گفت که با توجه به وضع تحریم‌های شدید اقتصادی دولت در بعضی بخش ها مخصوصا در طرح تحول نظام سلامت موفق عمل کرده است.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: همانطور که روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با ریس جمهور و هیأت دولت اشاره فرمودند؛ در مسأله تثبیت نرخ ارز و تورم موفقیت هایی نصیب دولت شده و امیدواریم در سایر بخش های اقتصادی، فرهنگی و بین المللی نیز دولت موفق شود.


همچنین محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به نقش آذربایجان در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اظهار داشت: جایگاه متمایز و ممتاز استان آذربایجان شرقی در تدوین برنامه ششم توسعه مد نظر دولت خواهد بود.


وی با اشاره به عملکرد دولت در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: دولت در این مدت بیشتر بر مباحث کوتاه مدت و تاثیرگذار تاکید داشته و در ادامه با تدوین برنامه ششم توسعه، گام در مسیر توسعه بیشتر کشور خواهد گذاشت، تلاش بر این است تا در کنار تهیه بودجه سال 94 و ارائه به مجلس قبل از آبان ماه، در فرصت قانونی برنامه ششم توسعه نیز تدوین و ارائه شود.


نوبخت هدف از سفر خود به استان ها را بررسی و لحاظ کردن جایگاه متناسب استان ها در این برنامه عنوان کرد و گفت: در این سفر یک روزه ضمن افتتاح چند طرح عمرانی و بهداشتی در استان، با مسؤولان آذربایجان‌شرقی نیز دیداری خواهیم داشت تا وضعیت استان مورد بررسی قرار گیرد.


گفتنی است، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری صبح امروز وارد تبریز شد. حضور بر مزارشهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شرکت در جلسه شورای اداری استان، افتتاح مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید طباطبایی، بازدید از طرح های دریاچه ارومیه و طرح های ملی و افتتاح بیمارستان چاراویماق بخشی از برنامه های سفر نوبخت است./935/پ202/ب

ارسال نظرات