۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۱۸۲۳۶
همزمان با دهه کرامت صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش «ولایت در فرهنگ رضوی» در کرمان

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در کرمان گفت: همایش ولایت در فرهنگ رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص دهه کرامت 10 شهریور ماه در جیرفت برگزار می‌شود.
فرهنگ رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت از فردا همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش ولایت در فرهنگ رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص دهه کرامت در 10 شهریور ماه سال جاری در جنوب کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه کانون‌های مساجد به عنوان متولی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت هستند، بسیاری از برنامه‌های این دهه در شهرستان جیرفت با محوریت کانون امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در کرمان افزود: در نخستین روز دهه کرامت و همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت، مراسم تاج گذاری دختران با اهدای چادر به دختران نوجوان همراه با جشن و برنامه‌های ویژه میلاد در سالن شهید مداحی‌پور جیرفت برگزار می‌شود.

 

وی گفت: بقعه امامزاده ابوالقاسم قلعه‌گنج در روز بزرگداشت امامزادگان توسط اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج گلباران می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: استقبال از خدام آستان قدس رضوی، دیدار با خانواده شهدا در جیرفت، افتتاح کانون‌های فرهنگی و هنری احمدابن موسی و امام رضا (ع) و گلباران و برگزاری جشن در حرم امامزاده سلطان سیداحمد ساروئیه از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت جنوب کرمان است./901/د102/ب

ارسال نظرات