۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۸۶۷

بررسی نقش مسیحیان صهیونیست در حمایت از رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ هفتاد و ششمین نشست هم اندیشی مؤسسه ندا با محوریت «آخرین تحولات فلسطین» و با موضوع «نقش مسیحیان صهیونیست در حمایت از رژیم صهیونیستی» در تهران برگزار می‌شود.
مسيحيان صهيونيست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در ادامه سلسله نشست‌های هم‌اندیشی مؤسسه ندا، هفتاد و ششمین جلسه این مؤسسه با محوریت «آخرین تحولات فلسطین» و با موضوع «نقش مسیحیان صهیونیست در حمایت از رژیم صهیونیستی» برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این سمینار، سید هادی سید افقهی، کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه به ارائه و تحلیل آخرین اخبار تحولات فلسطین می‌پردازد.

شایان ذکر است، پاسخ به سؤالاتی همچون «صهیونیسم مسیحی با صهیونیسم یهودی از چه تفاوت‌هایی برخوردار است؟»، «فرجام شناسی در اندیشه صهیونیسم مسیحی چه مؤلفه‌هایی را داراست؟» و «نقش صهیونیسم مسیحی در حمایت ار رژیم صهیونیستی طی جنگ اخیر نوار غزه چگونه بود؟»  برخی از موضوعاتی است که در این سمینار مطرح می‌شود.

این سمینار فردا سه شنبه، چهارم شهریورماه سال جاری از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش‌های جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان در مؤسسه تحقیقات و پژوهش‌های سیاسی علمی ندا به نشانی تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان فرصت شیرازی، پلاک 16، برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 66925913 تماس گرفته و یا به پایگاه اینترنتی www.nedains.com مراجعه کنند./997/ت303/س

ارسال نظرات