۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۱۷۵۲۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد؛

طرح ساماندهی مبلغان استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان از ساماندهی مبلغان استان زنجان خبر داد و گفت: برای ساماندهی مبلغان و مبلغات سامانه سجام طراحی و راه اندازی شده است.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان امروز در جلسه کارگروه مبلغان استان زنجان با اشاره به لزوم ساماندهی مبلغان استان زنجان، گفت: این کار برای نظم و انسجام در کارهای تبلیغی ضرورت دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی مبلغان افزود: در راستای ساماندهی هر چه بهتر مبلغان و مبلغات زنجان سامانه سجام راه اندازی شده و تلاش می‌شود تمام مبلغان و مبلغات زنجان به طور کامل ساماندهی شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه بر لزوم تشکیل پرونده برای مبلغان اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل پرونده های کامل برای مبلغان استان ضروری است تا بتوان از حضور مبلغان و مبلغات در پیشبرد اهداف دینی بهره مند شد.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروه ساماندهی مبلغان و مبلغات زنجان تصریح کرد: با تشکیل کارگروه ساماندهی مبلغان و مبلغات زنجان کلیه این افراد اعم از پیر و جوان صاحب پرونده می شوند تا در اعزام ها و برنامه ها به بهترین شکل از حضور این افراد استفاده شود.

 

در پایان این جلسه پس از بحث و بررسی از سوی کارگروه ساماندهی مبلغان استان زنجان تصویب شد تا کارگروه شهرستانی در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها با محوریت ائمه جمعه از سوی رؤسای دفاتر تشکیل همچنین مقرر شد به منظور سنجش اطلاعات مخاطب در خصوص مسائل شرعی، اعتقادی و معلومات عمومی سؤوالات آزمون به صورت تستی چهار گزینه ای از سوی کارشناس آموزش استان تهیه شود.

 

گفتنی است، ثبت نام مبلغان در سامانه سجام و تحویل مشخصات آنها برای آزمون شفاهی به ممتحنین همچنین آمادگی برای آزمون از سوی مبلغان و رفتار با آنها طبق شیوه نامه کار گروه از دیگر موارد تصویب شده در این جلسه بود./949/پ202/ب4

ارسال نظرات