۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۱۷۳۱۵
از سوی علمای مسلمان صورت گرفت؛

برگزاری کلاس‎های آموزشی برای مقابله با افراط‎گرایی در استرالیا

خبرگزاری رسا ـ علمای مسلمان در استرالیا با برگزاری کلاس‎های آموزشی برای جوانان تلاش می‎کنند تا مسلمانان این کشور را از گرفتار شدن در دام افراط‎گرایی نجات دهند.
داعش
 
به گزارش خبرگزاری رسا، رهبران جامعه مسلمانان در استرالیا تلاش می کنند که با برگزاری کلاس های آموزشی، جوانان را از گرایش به افکار و گروه های افراطی بازدارند.
 ابراهیم ابومحمد، رییس شورای امامان جماعت استرالیا در این ارتباط می گوید: جوانانی که به گروه های افراطی می پیوندند باید دوباره آموزش ببینند. ما در حال تلاش بر روی این مساله هستیم و روش هایی را به کار می بندیم تا افکار آنان را تصحیح کنیم.
رییس شورای امامان جماعت استرالیا خاطرنشان کرد: در حقیقت ما تلاش می کنیم که جوانان گرفتار در دام گروه های افراطی را درمان کنیم. اساتید ما جوان بوده و در استرالیا به دنیا آمده و بزرگ شده اند، آنان در زمینه مبارزه با افراط گرایی تخصص دارند.
رییس شورای امامان جماعت استرالیا یکی از شخصیت های شناخته شده مسلمان در استرالیا محسوب می شود که در برابر خبر پیوستن گروهی از جوانان مسلمان استرالیایی به گروه تکفیری داعش واکنش نشان داده و این اقدام را محکوم کرده است. 
مسلمانان بیش از 200 سال است که در استرالیا حضور داشته و افزون بر 1.7 درصد از جمعیت 20 میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند. اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ در استرالیا محسوب می شود./990/ب903/ک
ارسال نظرات