۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۱۷۳۰۰
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

طرح تسلیح کرانه باختری فلسطین را تقویت کرد/ اسرائیل پرچم سفید ما را نخواهد دید

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، شکست تاریخی اسرائیل و پیروزی ملت فلسطین را نتیجه مقاومت این ملت و حمایت مردم ایران دانست و بیان داشت: این شکست تاریخی و پیش بینی نشده، دستاورد حمله به غزه است.
ناصر ابوشريف، نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين در تهران

 

ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در گفتوگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، با تبریک پیروزی مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه گفت: صف بستن برخی از کشور های عربی در کنار رژیم جنایتکار اسرائیل خارج از عرف انسانی و خیانت به مسلمانان بود که مایه خجالت است.

وی هجوم وحشیانه صهیونیست ها به غزه را بزرگترین جنایت عصر حاضر خواند و اظهارداشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی سال هاست که مردم غزه را شکنجه کرده و این شهر پرجمعیت را به زندانی بزرگ با دیوارهایی جدا کننده تبدیل و در خیال خود با این کار میان ملت فلسطین و گرو های مقاومت فاصله می اندازد.

ناصر ابوشریف با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت فلسطین اظهارداشت: پاسخ ملت فلسطین به این جنایات، ایستادگی شجاعانه و تقویت جبهه مقاومت بود، در صورتی که مقاومت نسبت به گذشته دارای توان دفاعی مقابله با نظام تا دندان مسلح صهیونستی است.

نماینده جنبش اسلامی فلسطین در ایران افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که  کشورهای پشتیبان حقوق بشر در سکوتی معنادار، طرفداری خود را از این رژیم اعلام داشته و برخی از کشورهای منطقه نیز همسو با آنان زمینه های این نبرد را از پیش آماده کرده اند.

وی گفت: صف آرایی برخی کشور ها در حمایت از اسرائیل سبب شد که در این دوره دوست و دشمن واقعی ملت فلسطین خود را آشکار کنند و این کشورها بدانند همان گونه که شمشیر نفاق آنان با صخره استوار ایمان مردان مقاومت در لبنان شکسته شد، در غزه نیز تلاش های آنان به شکست می انجامد.

نماینده جهاد اسلامی عنوان کرد: شکست تاریخی و پیش بینی نشده اسرائیل، پیروزی قطعی ملت فلسطین و قدس شریف همگان را متحیر کرد.

در مقابله با اسرائیل هرگز پرچم سفید بالا نخواهیم برد

ناصر ابوشریف ابراز داشت: کشورهایی در منطقه وجود دارند که به ظاهر درپی صلح هستند، ایدئولوژی این کشورها با برنامه کشورهای استکبار برای به حاشیه راندن گرو های اسلامی و حذف اسلام سیاسی همخوانی دارد، آنها این گونه به دیگران القا می کنند که کشور های اسلامی، کشور های ضعیفی هستند و توانایی مقابله با توان نظامی اسرائیل را ندارند پس مقاومت کار بیهوده ای بوده و صلح تنها راهکار مناسب برای ملت فلسطین است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، هدف اصلی این خودفروختگان را ضربه زدن به مقاومت و تقسیم فلسطین عنوان کرد و افزود: ما هرگز در مقابله با اسرائیل پرچم سفید بالا نخواهیم برد.

وی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که دوستی و برادری خود را به ملت فلسطین اثبات کرده و همیشه  پشتیبان گروه های مقاومت در همه نبردها با رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف آغاز پشتیبانی جمهوری اسلامی را مربوط به روز های نخستین انقلاب  دانسته و گفت: این پشتیبانی سیاسی، مادی و معنوی بوده و هم اکنون نیز بدون کوچکترین توقف در حال ادامه است و ما به سبب این پشتیبانی انسانی و اخلاقی از جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنیم، اما این پشتیبانی از همه مردم با هر جهت گیری سیاسی صورت نمی گیرد بلکه محدود به گروه های مقاومت می شود که در مقابل اسرائیل می ایستند.

وی اظهار داشت: فلسطین جایگاه قبله اول مسلمانان، محل عروج پیامبر اسلام و خاستگاه بسیاری از پیامبران بوده، همچنین این مکان متعلق به همه مسلمانان است و جمهوری اسلامی ایران با درک این جایگاه موضع شایسته ای را در پیش گرفته و ما قدردان مواضع صحیح این کشور برادر هستیم  و از پشتیبانی رهبر، ملت جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاری می کنیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اهمیت میانه روی در دین اسلام و وحدت شیعه و اهل سنت در پیروی از این راه بیان داشت: گروه های تکفیری، خوارج زمان هستند که به ظاهر لباس اسلام برتن کرده و چهره اسلامی دارند، اما هدف آنان ضربه زدن به وحدت امت اسلامی و ایجاد تفرقه میان آنها است، آنها ادعا می کنند در حال اجرای احکام الهی در زمین هستند، افراد بی گناه را محاکمه می کنند و سپس آنها را مجرم نشان داده، حکم اعدام  آنها را به شکل دردناکی اجرا می کنند.

وی افزود: این اعمال ننگین گرو های تکفیری به دور از  تعالیم ناب اسلام است و هیچ گاه اسلام چنین رفتاری را از سوی مسلمانان حتی در دوره پیامبر که ایشان همه تعالیم اسلامی را به صورت مستقیم و بدون واسطه از جانب خداوند دریافت می کردند نمی پذیرد.

ابوشریف اظهار کرد: به این گروه های تکفیری توصیه می شود در صورتی که قلب منحرفشان برای اسلام می سوزد جهت نشانه سلاح خود را از سینه مظلومان در عراق، سوریه، و دیگر کشورها اسلامی به سینه مستکبران در سرزمین های اشغالی تغییر دهند و به جبهه ی مبازه با صهیونیست های جنایتکار بپویندند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: طرح تسلیح کرانه باختری که ازسوی حضرت آیت الله خامنه ای ارائه شد، طرحی ارزشمند است که در ایجاد همبستگی در جبهه مقاومت بسیار تأثیر گذار بود.

وی در پایان تصریح کرد: ما به حکومت خودگردان در کرانه باختری توصیه می کنیم دست از همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی برداشته و مردم کرانه باختری را به سوی مقاومت هدایت کنند./9462/ب911/ک

 

ارسال نظرات