۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۲۱۶۸۸۵
با سخنرانی آیت‌الله نمازی؛

همایش بزرگ آزادگان کاشان برگزار می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان از برگزاری همایش بزرگ آزادگان با حضور نمایند ولی فقیه در کاشان خبر داد.
همايش بزرگداشت روز آزادگان

حجت الاسلام حسن انتصاریان معاون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران، گفت: آزادگان سرافراز ایران اسلامی امروز در جهاد اکبر کشور و در سنگر جنگ نرم با دشمن قرار دارند.

 

وی افزود: خداوند بزرگ آزادگان میهن اسلامی را در طول 8 سال دفاع مقدس حفظ کرد تا امروز رسالت سنگینی را که در مقابله با جنگ نرم دشمن، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی بر عهده دارند، انجام دهند.

 

حجت الاسلام انتصاریان همچنین آزادگان سرافراز میهمن اسلامی ایران را موجب افتخار و عزت نظام اسلامی و اسلام دانست و یادآور شد: آزادگان در پیشگاه خداوند قادر متعال دارای جایگاه و مقامی والا هستند.  

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان در ادامه از برگزاری همایش بزرگ آزادگان سرافراز شهرستان کاشان خبرداد و افزود: همایش بزرگ آزادگان شهرستان با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، معاون استاندار و فرماندار کاشان، آزادگان و خانواده آنها امروز سه شنبه 28 مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در باغ پرندگان قمصر کاشان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام انتصاریان، سخنرانی آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، خاطره گویی دوران اسارات دو نفر از آزادگان کاشان، سرود های حماسی و نمایش را از جمله برنامه های همایش بزرگ آزادگان کاشان اعلام کرد.

 

به گفته وی، دیدار با خانواده شهدا و متوفی آزاده همچنین دیدار از خانواده های آزادگان کارمند دولت از سوی مسؤولان دستگاه های اجرایی شهرستان از دیگر برنامه های سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ایران در شهرستان کاشان است.  

 

وی تعداد آزادگان شهرستان کاشان را 185 نفر اعلام کرد و یادآور شد: آزادگان شهرستان کاشان سابقه اسارت از 6 ماه تا 9 سال را دارند که در بین آنها حجت الاسلام حسین مفرّح امام جمعه شهر ابوزیدآباد و مؤلف کتاب با 9 سال اسارت بیشترین سابقه اسارت را دارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان، افزود: 5 نفر از آزادگان شهرستان کاشان نیز در دوران اسارت در عراق به شهادت رسیدند و 5 نفر از آزادگان این شهرستان نیز فوت شده اند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات