۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۲۱۶۷۴۳
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

دولت مصر بهای بستن مرز رفح را پرداخت خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بستن راه بر آسیب دیدگان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به غزه توسط دولت مصر و باز کردن درب های این کشور بر روی گردشگران اروپایی شرم آور است.
حجت الاسلام اختري، دبير مجمع جهاني اهل بيت (ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عباسعلی اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، شامگاه شنبه بیست و ششم مردادماه، در همایش دفاع از مردم مظلوم غزه با بیان این که هدف رژیم صهیونستی از پای در آوردن مقاومت در سرزمین های اشغالی است، اظهار داشت: گروه های فلسطینی باید با اتحاد و هبستگی همچون همیشه در برابر این دشمن خونخوار ایستادگی کرده و آرزوهای این رژیم جعلی را به کابوسی تلخ تبدیل کنند.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس به این سبب که پس از هفته ها بمباران و استفاده از همه توان نظامی خود در یک شهر کوچک، مخفی گاه موشک های مقاومت را کشف نکرده روزهای سخت و تلخی را پشت سر می گذارد و به اعتراف بسیاری از کارشناسان غربی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

حجت الاسلام اختری تأکید کرد: حرکت نزولی قدرت رژیم اشغالگر قدس یکی از نشانه های نابودی زود هنگام این رژیم است که سال ها پیش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران آن را پیش بینی کرد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تأکید داشتند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ادامه بیان داشت: جنگ اخیر به روشنی سردرگمی مسؤولان رژیم اشغالگر قدس را برای همه جهانیان به نمایش گذاشت، این در حالی است که پیش از این رژیم صهیونیستی خود را قدرت شکست ناپذیر منطقه می خواند.

وی با اشاره به شکست طرح گنبد آهنین گفت: فروپاشی نظام اقتصادی و اعتراض های داخلی در این رژیم محاسبات نادرست مسؤولان اسرائیلی را برای ضربه زدن به مقاومت نشان می دهد که این همان تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

 مصر، تاوان بستن مرز رفح را پرداخت خواهد کرد

حجت الاسلام اختری با اشاره به بی اعتنایی برخی کشورهای عربی نسبت به تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به غزه، افزود: برخی کشورهای خود فروخته عربی با جنایتکاران صهیونیستی همسو شده تا جایی که پیشنهاد پرداخت هزینه جنگ علیه غزه را می دهند.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی همچون عربستان و مصر تحمل شکست شرم آور این رژیم اشغالگر را ندارند و برای جلوگیری از کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران به غزه کارشکنی می کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به بستن گذرگاه رفح از سوی دولت مصر گفت: بستن راه بر آسیب دیدگان حمله رژیم غاصب صهیونیستی به غزه از سوی دولت مصر و باز کردن درب های این کشور بر روی گردشگران اروپایی اوج نیرنگ سران این کشور را نشان داده و این حرکت برای یک کشور به اصطلاح اسلامی شرم آور است.

 بازنگری کشورهای غربی در کمک به اسرائیل، قدرت مقاومت را نمایش می دهد

حجت الاسلام اختری درباره مقاومت شجاعانه ملت فلسطین اظهارداشت: امت اسلامی باید با همبستگی کامل پشتیبان مقاومت بوده و ننگ سکوت در برابر حملات یهود به مسلمانان را برای خود ایجاد نکند.

وی ادامه داد: سکوت مسلمانان، پشتیبانی از گروه های تکفیری و تنها گذاشتن مقاومت مایه ننگ کشورهای اسلامی است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: امروزه پشتیبانان رژیم صهیونیستی نیز در کمک های مالی و نظامی خود به این رژیم بازنگری کرده اند که این نشان از قدرت مقاومت در برهم زدن معادلات جهانی را دارد./9462/پ202/ج

ارسال نظرات