۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۱۶۶۳۵
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

تقویت ارزش های اسلامی میان نسل جوان نیاز اساسی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان گفت: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای خنثی کردن توطئه های دشمن و تقویت ارزش های اسلامی به ویژه میان نسل جوان نیاز اساسی جامعه امروز است.
آزادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مقاومت آزادگان در برابر دشمنان برای حفظ ارزش های اسلامی باید برای نسل جوان بازگو شود.

وی با اشاره به این که در راه اسلام و حفظ ارزش های اسلامی در جامعه خون شهدای بسیاری ریخته شده است، عنوان داشت: وظیفه ما در برابر خون شهدا در راستای حفظ ارزش های اسلامی بسیار سنگین است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به این که دشمنان اسلام امروز فرهنگ و تضعیف کردن ارزش های اسلامی را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای خنثی کردن توطئه های دشمن و تقویت ارزش های اسلامی به ویژه میان نسل جوان نیاز اساسی جامعه امروز است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان با بیان این که آزادگان نماد استقامت و مقاومت هستند، عنوان داشت: صبر استقامت،  مقاومت و پیروزی آزادگان بهترین الگو است.

حجت الاسلام ولی پور در پایان خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا، رشادت ایثارگران و صبر و استقامت آزادگان است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات