۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۱۶۵۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

آزادگان الگوی عملی استقامت و ایثار در نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی عملی آزادگی و ایثار و استقامت در دفاع از حریم ولایت هستند که به نحو ارزنده ای در این راستا نقش آفرینی کردند.
مديرکل تبليغات مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: کشورما الگوی عملی آزادگی و ایثار و اسوه های صبر و استقامت در دفاع از حریم ولایت است.

 

حجت الاسلام شکریان، افزود: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی عملی آزادگی و ایثار و استقامت در دفاع از حریم ولایت هستند که به نحو ارزنده ای در این راستا نقش آفرینی کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تصریح کرد: آزادگان همان گونه که در جبهه های حق علیه باطل پایبندی خود را به انقلاب و امام نشان دادند، در دوران اسارت و در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق نیز اقتدار، صلابت و توانمندی خود را حفظ کرده و به همگان به اثبات رساندند.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی نظام های استکباری و سلطه، خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال تغییر تفکر نیروهای ارزشی و انقلابی است و یک آزاده و بسیجی مخلص در مقابل توطئه ها هوشیار است.

 

حجت الاسلام شکریان، افزود: جوانان این مرز و بوم با الگو گرفتن از شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز کشورمان در خط مقدم این جبهه قرار دارند که همواره باید در این راستا با بصیرت و هوشیاری گام بردارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تصریح کرد: همه ما امروز هم اقتدار جمهوری اسلامی  را مرهون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و در راس آنها شهدا، جانبازان و آزادگان می دانیم.

 

وی با بیان این که امروز نیز شاهد حضور هرچه فعال تر و با انگیزه تر این سلحشوران در عرصه های فرماندهی و مدیریتی کشور هستیم، گفت: نسل امروز زیستن در کنار کسانی را تجربه می کند که زندگی آنها ترجمان آزادگی، صبر، ایثار و مجاهدت است.

 

حجت الاسلام شکریان با تجلیل از ایستادگی آزادگان در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، ادامه داد: کبوترانی که دیروز تا بلندای قرب محبوب رفتند و گرمی نفس شهادت را حس کردند و امروز خاموش و بی ادعا در آبادانی و اعتلای میهن می کوشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، بیان داشت: همه ما موظف هستیم که با الگو پذیری از همان مکتب و با هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و اهتمام والا و ارزنده ای را به کار گیریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات