۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۱۵۷۰۳

مسابقه ملی برترین نشانه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه بزرگ کتابخوانی «برترین نشانه» به ابتکار طلبه جوان مشهدی وبا هدف تعمیق تعامل با قرآن به عنوان کتاب نجات بخش و زندگی ساز برگزار می شود.
برترين نشانه

 حجت الاسلام حسین اسدی، طراح و دبیر مسابقه بزرگ «برترین نشانه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: این مسابقه کتابخوانی در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیگیری هرچه بیشتر فعالیت های خودجوش فرهنگی توسط جریانات مردمی و به همت مؤسسه فرهنگی مذهبی «راه حق» با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

 

 وی اظهار کرد: تعمیق باورهای دینی، اصلاح نگرش عمومی نسبت به قرآن کریم به عنوان برترین نشانه الهی، حرکت از قرآن خوانیِ صرف به سمت قرآن دانی، قرآنی فهمی و اصلاح و تعمیق تعامل با قرآن به عنوان کتاب نجات بخش و زندگی ساز از اهداف برگزاری این مسابقه به شمار می رود.

 

حجت الاسلام اسدی با بیان این که این مسابقه در واقع بخشی از ویژه برنامه مؤسسه راه حق در ماه مبارک رمضان امسال است، افزود: منبع این مسابقه ویژه نامه فاخر «فصل ملاقات» است که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه تولید و چاپ و در بین مخاطبان جلسات هفتگی این موسسه توزیع شده است.

 

دبیر مسابقه بزرگ «برترین نشانه» تصریح کرد: محتوای این ویژه نامه شامل بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد ماه مبارک رمضان و مراقبات مربوط به آن، معرفی یک نفر از علمای اعلام و عرفای شامخ، معرفی یک شهید شاخص و نیز خلاصه بیانات حجت الاسلام مهدی نخاولی با موضوع برترین نشانه(که در طی ماه مبارک رمضان هرشب در محل مسجد المنتظر مشهد برگزار شده است) است که سؤالات مسابقه تنها از همین بخش اخیر طرح شده است.

 

وی، محتوای غنی در کنار جذابیت های هنری و گرافیکی را موجب استقبال بی نظیر مخاطبین از این ویژه نامه عنوان و خاطرنشان کرد: تولید این نشریه در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه بوده و نسخه الکترونیکی این نشریه نیز بر روی پایگاه اینترنتی گفتمان برتر به نشانی Gofteman-Bartar.ir منتشر می شود.

 

حجت الاسلام اسدی یادآور شد: امکان نام نویسی در مسابقه و پاسخگویی به صورت آنلاین نیز از روز عید فطر در این پایگاه فعال شده است و علاقمندان می توانند تا 31 مردادماه سال جاری در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی گفت: سه عدد کارت هدیه 1,500,000 ریالی، سه عدد کارت هدیه 1,00,000 ریالی و پنج عدد کارت هدیه 500,000 ریالی از جوایز این مسابقه است که به قید قرعه به کسانی که به تمام سؤالات پاسخ صحیح داده باشند تقدیم خواهد شد.

 

دبیر مسابقه بزرگ «برترین نشانه» افزود:شرکت کنندگان می توانند جهت اطلاع بیشتر با شماره 09354667346 و یا پست الکترونیک Gofteman.Bartar@gmail.comارتباط برقرار کنند./930/ت302/ب

ارسال نظرات