۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۱۵۵۸۱
در آستانه روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید مدیرکل سیاسی استانداری قم از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سیاسی استانداری قم با حضور در خبرگزاری رسا، از بخش های مختلف این خبرگزاری بازدید و با مدیرعامل، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری رسا دیدار و گفت وگو کرد.
حجت الاسلام محمد حسن ذاکري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن ذاکری مدیرکل سیاسی و مشاور استاندار قم در آستانه روز خبرنگار از خبرگزاری رسا بازدید و با مدیرعامل خبرگزاری رسا دیدار کرد.

 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام ذاکری با تبریک روز خبرنگار، از فعالیت های ارزنده خبرگزاری رسا تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه امروز خبرگزاری رسا به یک خبرگزاری مورد اعتماد مراجع، علما و حوزه های علمیه تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام ذاکری تصریح کرد: تا چندی پیش خلاء اطلاع رسانی و فعالیت رسانه ای در حوزه های علمیه احساس می شد، اما با تاسیس خبرگزاری رسا این خلاء به خوبی پر شده است.

 

مدیرکل سیاسی استانداری قم اضافه کرد: با توجه به وجود بیوت مراجع تقلید، حوزه های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی متعدد و موقعیت ویژه شهر مقدس قم، فعالیت خبرگزاری رسا کمک بسیاری به اطلاع رسانی در حوزه دین و حوزه های علمیه کرده است.

 

حجت الاسلام ذاکری افزود: اخباری که از خبرگزاری رسا در رسانه ها، روزنامه ها، مطبوعات و نشریات و جراید منتشر می شود، نشان دهنده جایگاه ویژه و اثرگذاری این رسانه حوزوی است.

 

مدیرکل سیاسی استانداری قم در ادامه سخنان خود زمینه های مشترک تعامل این اداره کل با خبرگزاری رسا را مورد اشاره قرار داد و بر ضرورت تقویت این ارتباط تاکید کرد.

 

دبیر شورای تعامل دولت با روحانیت و مراجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شکل گیری این شورا، گفت: با توجه به این که تاکنون از سوی رییس جمهور محترم، مشاور امور روحانیت انتخاب و معرفی نشده، این شورا به منظور تعامل و ارتباط هرچه بهتر دولت با حوزه های علمیه و مراجع تقلید شکل گرفته است.


حجت‌الاسلام ذاکری اضافه کرد: در این شورا که به دستور استاندار قم تشکیل شده و نمایندگانی از بیوت مراجع تقلید نیز در آن حضور دارند، دغدغه های مختلف این بزرگان مطرح می شود؛ البته ما امیدواریم رییس جمهور محترم هرچه سریعتر مشاور امور روحانیت را انتخاب کنند.

 

وی افزود: برای حوزه مشاورت رییس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه افراد مختلفی مطرح شده اند اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

 

دبیر شورای تعامل با مراجع تقلید و روحانیت در بخش پایانی سخنان خود فرقه های انحرافی را تهدیدی جدی برای جامعه ارزیابی کرد و نقش رسانه ها از جمله خبرگزاری رسا را در راستای روشنگری نسبت به خطر این جریان ها فوق العاده مهم دانست.

 

گفتنی است، ‌در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این رسانه حوزوی ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات