۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۱۴۲۵۹
امام جمعه موقت تهران:

امت اسلام بیدار نباشد صهیونیست های گرگ صفت تمام مسلمانان را می درند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم هوشیاری و بیداری ملت های مسلمان در قبال رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: صهیونیست ها همچون گرگ درنده‌ای هستند که دائماً مترصدند تا چوپان نباشد و اگر ملت های مسلمان هوشیار نباشند همه را خفه می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمين صديقي
حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حوادث اخیر غزه و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم این منطقه، اظهار داشت: اسراییل از ابتدا برای محو اسلام و کشورهای اسلامی ایجاد شده و به دنبال فرصتی است تا این هدف را جامه عمل بپوشاند.
وی افزود: در حال حاضر شرایط جهانی به گونه‌ای شده است که دشمنان بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کرده‌ و تکفیری‌های خونخوار را علیه اسلام علم کردند، بعضی جاها این انقلاب‌ها را به حساب خوشان به انحراف کشاندند، کودتا کردند و انقلابیون را سرکوب کردند.
امام جمعه موقت تهران هدف استکبار را ارزیابی وضعیت بیداری کشورهای اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: اینها می‌خواهند ببینند آیا می‌توانند به طور کلی کار اسلام و مسلمانان را یکسره کنند؟ اینها مثل گرگ درنده‌ای هستند که دائماً مترصدند تا چوپان نباشد و اگر چوپان نداشته باشد، همه را خفه می‌کنند.
وی از رژیم غاصب اسراییل و دولت جنایتکار آمریکا به عنوان دشمنان قسم خورده اسلام یاد کرد و اظهار داشت: آمریکا و قدرت‌های سلطه به دنبال این هستند که ذخایر کشورهای اسلامی را به یغما ببرند؛ با توجه به شرایطی که در کشورهای مختلف همچون سوریه و عراق ایجاد شده است، دشمنان به دنبال ارزیابی توان مسلمانان هستند.
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به روز جهانی قدس متذکر شد: در این روز که امام راحل(ره) با آن بصیرت عرشی خود آن را به نام روز بین‌المللی انزجار از رژیم غاصب و جعلی اسراییل و همبستگی مسلمانان و جهانیان علیه این رژیم قرار داد، فریادهای «مرگ بر اسراییل» در همه جهان طنین‌انداز خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در پایان اظهار امیدواری کرد این فریادها و اجتماعات پرشور جهانی با کمک‌های اقتصادی همراه شده و با بیداری سران خفته و ساکت عرب، زمینه نابودی این غده سرطانی فراهم شود./9591/ت302/ج

ارسال نظرات