۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۱۴۲۴۱
امام جمعه شهرضا:

راهپیمایی روز قدس فرصتی برای محکومیت اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا، گفت: راهپیمایی روز قدس فرصتی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات ضد بشری رژیم غاصب اسرائیل در حمله به نوار غزه است.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن اشاره به تحولات اخیر منطقه خاور میانه گفت: امسال از آنجا که کشور عراق به واسطه تحرکات نیروهای داعشی در این کشور، و کشور سوریه به واسطه درگیریهای داخلی و خرابی های ناشی از آن همچنین کشور افغانستان به واسطه برگزاری انتخابات فرصتی برای توجه به مسائل بین المللی ندارند بایستی با درایت و آگاهی و جدیت بیشتری در راهپیمایی روز قدس حضور یابیم.

 

وی در ادامه افزود: سایر کشورهای منطقه نیز که درگیر اینگونه مسائل نیستند نسبت به قضیه فلسطین و غزه بی تفاوت هستند و از همین جهت اسرائیل از این فرصت جهت نابودی سرزمین قدس و مردم استفاده کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان شهرضا همچنین ضمن محکومیت سخنان اخیر بان کی مون در حمایت از اسرائیل گفت: این سخنان شرم آور بان کی مون در حالی است که شورای امنیت باید حامی ملتها و مردم باشد و لی متأسفانه به پشتیبان یک رژیم جعلی تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: همه عقلای جهانی و کسانی که بویی از انصاف برده باشند جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می کنند.

 

وی ضمن دعوت از تمامی اقشار جهت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: لازم است تا تمامی اصناف و گروهها به ویژه جامعه روحانیت و دانشگاهی با تمام ظرفیت در این راهپیمایی شرکت کنند و با این اقدام تسکینی بر آلام مردم مظلوم فلسطین قرار دهند./939/ت303/ب4

ارسال نظرات