۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۱۴۱۶۱

امام جمعه کاظمین وجود گروه مسلح مرتبط با خود را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاظمین ادعای رسانه‎های تروریستی مبنی بر وجود گروه مسلح مرتبط به خود را تکذیب کرد.
حجت الاسلام جلال الدين صغير امام جمعه کاظمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر امام جمعه کاظمین و از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق، وجود گروه مسلح وابسته به خود برای نبرد با تروریست های داعش را تکذیب کرد و اظهار داشت که این مساله ساخته و پرداخته رسانه های تروریستی است.

 

در این پیام آمده است: رسانه های تروریستی از شهادت 52 تن از اعضای گروه مسلح جلال الدین صغیر در عملیات روز گذشته خبر داده بودند؛ با وجود اینکه از خدمتگزاری به گروه های جهادی افتخار کرده و قهرمانانی که در این عملیات توانستند ضربات سختی به دشمن ناصبی وارد ساختند را مایه افتخار خود می دانیم، اما اعلام می کنیم که هیچ گروه ملسحی برای ما وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه با گروهی به نام انصار العقیده همکاری می کند، افزود: این گروه در چارچوب بسیج مردمی و زیر نظر نیروهای مسلح فعالیت می کند و بر خلاف ادعای تروریست ها تنها 4 تن از اعضای این گروه به شهادت رسیده، 3 تن زخمی شدند و یک مجاهد نیز مفقود الاثر شده است.

 

حجت الاسلام صغیر تصریح کرد: ما به دروغ های تروریست ها عادت کرده ایم و این نشان دهنده اوج ضرباتی است که گروه انصار العقیده بر آنها وارد ساخته است به گونه ای که بیش از 23 جنایتکار در عملیات روز گذشته به هلاکت رسیدند.

 

امام جمعه کاظمین ادامه داد: ما با افتخار به ندای مرجعیت تقلید لبیک گفته و این راه را راه عزت و کرامت می دانیم، ما به این راه ادامه داده و هر اندازه که در این راه زخم ببینیم، عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

وی با اشاره به تفاوت میان تروریست ها و مجاهدان گفت: آینده ما سرشار از شرف و افتخار در دنیا و عزت و سروری در آخرت است ولی سرنوشت آنان مملو از خواری در دنیا و ذلت در آخرت است. امام ما تقسیم کننده بهشت و جهنم به شمار می آید در حالی که ائمه تروریست ها از گذشته تاکنون به کفر پرداخته و مردم را به جهنم دعوت می کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات