۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۱۳۷۴۹
به منظور همبستگی با مردم غزه؛

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در بیروت به آتش کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ تظاهرات‌کنندگان خشمگین لبنانی و فلسطینی پیش از ظهر امروز با تجمع در مقابل سفارت آمریکا در بیروت،‌ پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
پرچم اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها تن از شهروندان لبنانی و اتباع فلسطینی قبل از ظهر امروز به دعوت احزاب لبنان و فلسطینی وابسته به کنگره چپگرای عربی در مقابل مقر سفارت آمریکا در لبنان در منطقه «عوکر» تجمع یافته و با برگزاری تظاهرات خشمگینی به منظور همبستگی با ملت فلسطین، مقاومت و اهالی نوار تحت محاصره غزه پرچم‌های پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

 

ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد.

 

جنایت‌های صهیونیست علیه مردم بی‌دفاع و تحت محاصره غزه خشم ملت‌های جهان را برانگیخته است.

 

بر اساس این گزراش، در بمباران امروز «حی‌الشجاعیه»، «التفاح» و «الشعف» تا کنون 14 نفر شهید شده‌اند و 154 زخمی به بیمارستانها منتقل شدند.

 

عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه علیه نوار غزه آغاز شده و شهروندان بیگناه و زنان و کودکان بیشترین آمار قربانیان را به خود اختصاص داده‌اند./980/ب102/د

ارسال نظرات