۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۲۲۸
در مسجد مقدس جمکران بیان شد؛

انکارکنندگان قیامت به دنبال راهی برای گناه بیشتر

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میردامادیان گفت: کسانی که قیامت را انکار می کنند در حقیقت می خواهند راه گناه را برای خود هموار کنند.
قيامت نزديک است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد میردامادیان، سخنران مسجد مقدس جمکران در نهمین روز از ماه مبارک رمضان با اشاره به آثار تربیتی اعتقاد به معاد، گفت: از جمله این آثار مقابله با امیال و شهوات نفسانی است، کسانی که قیامت را انکار می کنند در حقیقت می خواهند راه گناه را برای خود هموار کنند.

وی با اشاره به آیه 69 سوره مبارکه زمر، اظهار داشت: روز قیامت روزی است که خداوند آن روز را روشن می کند، در آن روز پرونده انسان آشکار می شود و گواهان به انجام این اعمال شهادت می دهند و خداوند به حق بین بندگان قضاوت می کند و اجحافی در حق کسی پدید نمی آید.

سخنران مسجد مقدس جمکران با بیان این که افزون بر ظاهر آیه که درباره قیامت است باطنی نیز درباره این آیه شریفه بیان شده است، افزود: بنا بر روایات مراد از آیه این است که زمین به نور امام روشن می شود و این روشنی با ظهور حضرت حجت(عج) روی می دهد.

وی با تأکید بر این که دلیل ظلم و ستم نبود عقل و تفکر است و دلیل بی عقلی، مستی است، خاطرنشان کرد: در آیه 72 سوره مبارکه حجر خداوند علت عذاب قوم لوط را مست بودن این گروه بیان می کند و به همین خاطراست که سه نوع عذاب شدید برای آنان نازل می شود./1330/پ203/س

ارسال نظرات