۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۱۱۶۱۰

اسامی پذیرفته شدگان در حوزه علمیه بناب اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ اسامی پذیرفته شدگان برای تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در سال تحصیلی 93 – 94 اعلام شد.
حوزه علميه بناب

حجت الاسلام قدرت صفرزاده، معاون آموزشی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: اسامی پذیرفته شدگان برای تحصیل در این مرکز علوم دینی برای سال تحصیلی 93 – 94 بر روی سایت حوزه به آدرس  www.hawzahbonab.com اعلام شده است.

 


وی خاطرنشان کرد: آن تعداد از داوطلبان که نام آنها در لیست اعلام شده موجود است، بایستی با در دست داشتن مدارک به حوزه علمیه بناب واقع در استان آذربایجان شرقی، شهرستان بناب، خیابان شهید باهنر، روبروی ایستگاه رادیو، با کدپستی 5551811195 مراجعه کنند.

 


حجت الاسلام صفرزاده با اشاره به مدارک مورد نیاز برای داوطلبین ورودی سال تحصیلی 94- 93 خاطرنشان کرد: فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات 4 دوره همراه با اصل آن، کپی کارت ملی پشت و رو 4 برگ همراه با اصل آن (برای افراد بالای16سال)، شش قطعه عکس4 در 3 پشت نویسی شده و کپی آخرین مدرک یا کارنامه تحصیلی از جمله این مدارک است.

 


معاون آموزشی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب شماره حساب سیبا (بانک ملی)، کپی مدرک یا کارنامه تحصیلی که معدل آن را در ثبت نام اینترنتی لحاظ شده، تاییدیه اخلاقی از دو نفر روحانی، ارائه مدارک استفاده از امتیازات در ثبت نام اینترنتی، مبلغ پنج هزار تومان بابت هزینه ثبت نام و مبلغ یکصد هزار تومان بابت هزینه کتب درسی (علی الحساب) نیز بایستی از سوی داوطلبان پذیرفته شده ارایه شود.

 


وی ادامه داد: پذیرفته شدگان برای تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب باید بدانند که ارائه کپی پایان خدمت یا معافیت دائم یا معافیت تحصیلی و اصل آن برای متولدین قبل از سال 1375، در صورت داشتن دفترچه اعزام به خدمت باید دفترچه بدون مهرغیبت و اضافه خدمت باشد و تاریخ اعزام نیز از 18/6/93 به بعد باشد.

 


حجت الاسلام صفرزاده با بیان این‌که زمان تحویل مدارک تنها از تاریخ 21/4/93  تا 25/4/93 از ساعت 12 ظهر تا 18 عصر امکان پذیر است، تصریح کرد: پذیرفته شدگان جهت هرگونه سؤال با شماره تلفن  7458056 - 0412 در ساعات فوق تماس حاصل کنند.

 


یادآور می شود، اسامی پذیرفته شدگان برای تحصیل در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب برای سال تحصیلی 93 – 94 بر روی سایت حوزه به آدرس 
www.hawzahbonab.com اعلام شده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات