۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۱۱۴۲۸
امام جمعه موقت اهواز:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تسلط بر نفس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز از ماه رمضان به عنوان بهترین فرصت برای خودسازی و تسلط بر نفس یاد کرد و گفت: اگر انسان بخواهد از نفس عماره محفوظ باشد، بر شیاطین درونی و بیرونی غلبه کند و عقل و شرع را حاکم بر اعمال خویش کند، بهترین فرصت ماه رمضان است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالحسن حسن زاده

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که همه موجودات از صفت رحمانیت خداوند برخوردارند، اظهارداشت: نعمت زندگی کردن، نفس کشیدن و بسیاری از نعمت های دیگر که شامل همه موجودات است از نمونه های رحمت عامه خداوند بوده و انسان ها نیز از این رحمت برخوردارند.

 

وی افزد: خداوند رحمت خاصه ای دارد که ویژه اهل ایمان بوده و یکی از مهمترین آنها ماه مبارک رمضان است.

 

امام جمعه موقت اهواز در معرفی ماه رمضان، گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن، روی آوردن به خدا، استجابت دعا، پذیرفته شدن اعمال، ماه مغفرت و رحمت است.

 

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: قرآن و دعا دو محور بزرگ در ماه رمضان هستند و عمده برنامه های ماه رمضان قرآن و دعا است.

 

وی از ماه رمضان به عنوان بهترین فرصت برای خودسازی و تسلط بر نفس یاد کرد و بیان داشت: اگر انسان بخواهد از نفس عماره محفوظ باشد، بر شیاطین درونی و بیرونی غلبه کند و عقل و شرع را حاکم بر اعمال خویش کند، بهترین فرصت ماه رمضان است.

 

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: فضا های اجتماعی از خانواده گرفته تا محیط کار، کارخانه ها و اماکن عمومی باید به گونه ای باشند که فضای ماه رمضان را نشان داده و سبب استفاده بیشتر مردم از این ماه شوند./9462/ت303/ب4

ارسال نظرات