۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۱۱۰۱۰

جنبش آزادگان بر لزوم تحریم انتخابات پارلمانی بحرین تاکید کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش آزادگان بحرین بر لزوم پیروی از مواضع مرجعیت دینی این کشور مبنی بر عدم مشارکت در انتخابات فرمایشی نظام آل‎خلیفه تاکید کرد.
سعيد شهابي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید شهابی دبیرکل جنبش آزادگان بحرین امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: گروهک آل‎خلیفه همان‎گونه که به دستورات خارجی عمل کرده و خلیل المرزوق معاون سیاسی دبیر کل جمعیت الوفاق که در حقیقت بی‎گناه بود، را تبرئه کرد، به زودی امتیازاتی را ارایه خواهد کرد تا انتخابات خود را برگزار کند.


وی افزود: از ملت بحرین می‌خواهیم که بازی انتخابات را با همه ابزارهای مسالمت‌ آمیز به شکست بکشانند و به نظام جنایتکار بحرین فرصت ندهند که دوباره ملت را فریب و چهره خود را زیبا جلوه دهد. این بار ملت و در رأس آن شیخ عیسی قاسم سخن تاریخی خود را بیان کرد و آن اینکه «هرگز در انتخابات دیکتاتور شرکت نمی‌کنیم» و هر کس بر خلاف این مقوله عمل کند از پیروان نظام است.


به گفته شهابی، انقلابیان بحرین این بار با افرادی که خود را تسلیم (اراده) دیکتاتور کرده و در انتخابات شرکت کنند، ‌سهل انگاری نخواهند کرد بلکه از نظر سیاسی و اجتماعی آنها را تحریم و مجازات خواهند کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات