۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۰۹۶۸۷

سال تحصیلی حوزه علمیه بناب پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه سال تحصیلی 92-93 حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با حضور امام جمعه، علما، اساتید و روحانیان این مرکز علوم دینی برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمين بنابي رييس حوزه علميه حضرت ولي عصر بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب امروز در مراسم اختتامیه سال تحصیلی 92-93 با تقدیر از مجاهدت علمی طلاب و اساتید این مرکز علوم دینی اظهار داشت: مجاهدت در عرصه‌های علمی و فقهی توفیق ارزشمندی است که طلاب علوم دینی بدان نائل شده اند.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به برکت حوزه های علمیه و مجاهدت روحانیت معظم به پیروزی رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز حوزه و روحانیت در مقابله با تحریم‌های اقتصادی، توطئه های فرهنگی و هجمه های عقیدتی دشمنان نظام نیز مسؤول هستند، چراکه دشمن چشم امید به نتیجه‌بخش بودن تحریم ها دارد.

 


این استاد اخلاق حوزه تحریم های اقتصادی نظام کفر علیه ایران اسلامی را بی‌اساس و باطل دانست و گفت: تحریم های اقتصادی برای ملت حق‌مدار و حقیقت‌طلب ایران تازگی ندارد، چنانکه در طول تاریخ همواره افراد حق طلب در مقابله باطل ایستادگی کرده‌اند، بنابراین تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران اسلامی تازگی ندارد.

 


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب خواستار ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم ها و توطئه های دشمنان نظام اسلامی شد و خاطرنشان کرد: اگر در دورانی امام حسین‌(ع) با فریاد رسای "هیهات منا الذله" مقابل ظلم ایستادند و راه را برای ما روشن کردند، امروز وظیفه ماست که ادامه دهنده سیره این امام همام باشیم.

 


وی با اشاره به ایستادگی قابیل در مقابل هابیل، پیامبر‌ اسلام(ص) در مقابل کفار قریش، حضرت علی‌(ع) در مقابل معاویه و امام حسین‌(ع) در مقابل یزید گفت: راه نظام اسلامی و ولایی ایران راهی جز مسیر روشن اهل بیت عصمت و طهارت نیست و دشمنان بدانند که نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه با باطل صلح نخواهد کرد.

 


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با تأکید بر این‌که افزایش تحریم ها هیچ تاثیری در اعتقادات و ایستادگی ملت ایران نخواهد داشت، گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی بر پیروزی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل و شهدا در مسیر حق و حقیقت گام بر می دارند.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور طلاب، علما و فضلای حوزوی همراه بود، از دو استاد نمونه این مدرسه علمیه حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب تقدیر به‌عمل آمد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات