۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۹۶۴۱
نماینده مردم داراب:

دولت وعده های تحقق یافته را به مردم اعلام کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم داراب گفت: به دولت محترم یادآوری می کنم شاخصه انتصاب مدیران شاخصه‌های اسلامی و بیشتر جهادگری است و با مدیریت جهادی می تواند کشور را نجات دهند و با انتصاب مدیران سیاسی و جناحی نمی توان به موفقیتی دست یافت.
احمدي، نماينده مردم داراب در مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، نبی اله احمدی، نماینده مردم داراب و زرین دشت صبح امروز یکشنبه 25 خردادماه درنطق میان دستور خود در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به ظهور هرچه زودتر حضرت ولیعصر(عج) گفت: با یاری خداوند روزی شاهد برچیدن بساط ظلم و ناعدالتی باشیم و در جای جای گیتی پرچم عدالت گستر به اهتزاز در می آید.

احمدی با اشاره به حضور گروه های تروریستی در کشورهای عراق و سوریه اظهار داشت: اگرچه این روزها روزهای شادی دوست‌داران عدالت و مسلمانان است اما با کمال تاسف شاهد حضور گروه های تکفیری، ستم پایه و تروریستی از جمله داعش به عنوان نوکران مستکبران جهانی هستیم که سعی در ایجاد رخنه در صفوف مسلمانان دارند.

نماینده مردم داراب نقش علمای اسلام را در وحدت مردم عراق حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: فراموش نکنیم در کشور عراق مراجع بزرگ دینی حضور دارند که در این برهه حساس تاریخی به خوبی عظمت اسلام را به رخ بدخواهان کشیده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به منویات مقام معظم رهبری باز هم همه مسلمانان را به اتحاد، تعقل، برادری و نوع دوستی دعوت می کنیم و باور داریم راه سعادت از اسلام ناب محمدی می گذرد خطاب به گروه های تروریستی گفت: عراق را با کشورهای غیر مسلمان مقایسه نکنید چرا که مردم با تبعیت از مرجعیت دینی مشت محکمی برچهره شما می‌کوبند و برای همیشه از صحنه روزگار حذفتان می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز خلق حماسه سیاسی گفت: این حماسه به دشمنان ثابت کرد جمهوری اسلامی ایران سرنوشتش از صندوق آرای مردم تعیین می شود نه چیز دیگر.

نماینده مردم داراب خطاب خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت با تشکیل کارگروه اطلاع رسانی وعده‌هایی که تحقق یافته را به مردم اطلاع دهد و وعده هایی که هنوز عملی نشده را اعلام کند زیرا هیچ سرمایه ای برای نظام و دولت بالاتر از اعتماد عمومی نیست و این سرمایه را باید حفظ کرد تا روز به روز شاهد حماسه های دیگری باشیم.

احمدی ادامه داد: به دولت محترم یادآوری می کنم شاخصه انتصاب مدیران شاخصه‌های اسلامی و بیشتر جهادگری است و با مدیریت جهادی می تواند کشور را نجات دهند و با انتصاب مدیران سیاسی و جناحی نمی توان به موفقیتی دست یافت./959/پ202/ج 

ارسال نظرات