۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۰۸۰
آیت الله مهمان نواز مطرح کرد؛

تبعیت محض از رهبر انقلاب عامل پیروزی نظام اسلامی

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز اعتماد و تبعیت محض از رهبر انقلاب اسلامی را عامل موفقیت نظام اسلامی در برابر مستکبران در عرصه های مختلف دانست.
ديدار با آيت الله مهمان نواز - سوم خرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت یوم الله سوم خرداد استان خراسان شمالی، با تبریک به این مناسبت اظهار کرد که سوم خرداد ماه روز پیروزی دین و ایمان بر سپاه کفر است.

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین بیت المقدس، اضافه کرد: حماسه آزادسازی خرمشهر نمادی از صبر و پایمردی ملت ایران و جان بر کف بودن نیروهای مسلح در برابر دشمنان؛ زیر سایه رهبری دینی نظام مقدس اسلامی است.

امام جمعه سابق بجنورد با تأکید بر تبیین و تشریح رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل های جدید جامعه، عنوان کرد: باید نسل های جوان و نوجوان کشور را با ارزش های و آرمان های دفاع مقدس آشنا کنیم تا آنها نیز در برابر هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمنان همانند رزمندگان دفاع مقدس، ایستادگی کنند.

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند چرا که آنها در عرصه ها و میدان های مختلف ولایت مداری و دین مداری خود را اثبات کرده اند.

نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری اعتماد و تبعیت محض از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ایمان به خداوند را عامل مؤفقیت نظام اسلامی در برابر مستکبران در عرصه های مختلف دانست.

وی با بیان این که نیروهای مسلح نظام اسلامی در پیشگاه باری تعالی ارج و قرب ویژه ای دارند، از نیروهای مسلح کشور خواست تا قدر این جایگاه خود را بدانند و همواره برای دفاع از نظام و دین اسلام آماده و هوشیار باشند.

آیت الله مهمان نواز با اشاره به این که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان نظام اسلامی در عرصه های مختلف نبرد با ملت ایران را آغاز کرده و ادامه داده اند، افزود: به فضل الهی و با تلاش نیروهای مسلح و پایمردی مردم؛ دشمنان در بسیاری از عرصه ها به زانو در آمده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، ضمن تبریک به این مناسبت، مسأله بعثت و رسالت را از اساسی ترین مسائل دنیای اسلام دانست و اظهار داشت: پیامبران الهی همه برای ارتباط دادن انسان ها با معبود و نیز بهبود روابط میان خود آنها برگزیده شدند که اکمل این مأموریت بر عهده خاتم الانبیا(ص) گذاشته شد.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مأموریت ترویج آموزه های اسلامی و گسترش دین خدا بر روی زمین هنوز هم ادامه دارد، گفت: در این زمینه روحانیان و مبلغان دینی به عنوان پیش تازان این عرصه وظیفه سنگین تری به نسبت سایر افراد دارند./9314/پ202/س

ارسال نظرات