۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۰۵۸۳۷

نخستین همایش بزرگداشت حکمت و حکمای خراسان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بزرگداشت حکمت و حکمای خراسان فردا در مشهد برگزار می شود.
 آيت الله زنجاني

حجت الاسلام محمد عیسی نژاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این همایش به مناسبت سالروز رحلت حضرت آیت الله سیدعزالدین زنجانی و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد بهشتی برگزار می شود.

 

وی افزود: در میزگرد علمی این همایش نیز با موضوع فلسفه نو صدرایی، حجج اسلام غلامرضا فیاضی، حمید پارسانیا، علی رضایی تهرانی و استاد عبدالرسول عبودیت حضور خواهند داشت.

 

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات خراسان رضوی یادآور شد: همایش بزرگداشت حکمت و حکمای خراسان 25 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح در محل تالار اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی واقع در چهارراه خسروی برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است حضرت آیت‌الله سید محمدعزالدین حسینی موسوی مجتهد زنجانی 24 اردیبهشت ماه 92 در مشهد دار فانی را وداع گفت. ایشان که از علمای زنجانی مقیم مشهد بودند بنا به درخواست جمعی از مؤمنین و فضلاء حوزه علمیه در سال 1354 رساله عملیه خود را با عنوان «رساله جامع الاحکام» در مشهد مقدس منتشر کرد و پس از رحلت آیت‌الله اراکی، رساله فعلی با عنوان «رساله توضیح المسائل» در سال 1373 منتشر شد./930/ت303/ب 

ارسال نظرات