۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۰۵۶۴۲

قرضاوی مشارکت در انتخابات مصر را حرام دانست

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان مشارکت ملت مصر در انتخابات ریاست جمهوری را حرام اعلام کرد.
شيخ يوسف قرضاوي رييس اتحاديه جهاني علماي مسلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان که از حامیان اخوان المسلمین به شمار می آید مشارکت مردم مصر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را حرام اعلام کرد.

 

وی در حاشیه اختتامه همایش قدس که در دوحه برگزار شد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری مصر را حرام اعلام کرد و از مردم این کشور خواست در انتخابات شرکت نکنند.

 

قرضاوی از عبدالفتاح السیسی نامزد انتخابات مصر که پیش بینی ها از پیروزی وی در انتخابات خبر می دهد به عنوان فردی یاد کرد که به صورت غیرقانونی به قدرت رسیده است.

 

شیخ یوسف قرضاوی که پس از پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه به دشمنی شدید با شیعیان به ویژه ایران، عراق و حزب الله پرداخت، در ماه های گذشته در زمینه های مختلف به فتنه انگیزی می پردازد.

 

وی از حامیان اصلی اخوان المسلمین مصر به شمار می آید و پس از سرنگونی دولت اخوان بارها دولت جدید این کشور را غیرقانونی خوانده و خواستار قیام ملت علیه دولت شده است.

 

قرضاوی همچنین به سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه امارات هجمه کرده است. آخرین خبر حکایت از درخواست کشورهای حاشیه خلیج فارس برای اخراج وی از قطر و رفتن به کشور الجزایر دارد./980/ب903/د

ارسال نظرات