۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۰۱۳۸۹
مشاور وزیر ارشاد در امور روحانیت:

خبرگزاری رسا بدور از جار و جنجال های سیاسی به دنبال واقعیت است/ وزارت ارشاد از رسانه های حوزوی حمایت می کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت با بیان این که خبرگزاری رسا با صدایی رسا از حوزه و دین دفاع می کند گفت: فعالیت این خبرگزاری در عرصه حوزه و دین قابل تقدیر است.
مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور روحانيت ديدار مدير عامل خبرگزاري رسا با مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیرعامل و هیأت تحریریه خبرگزاری رسا روز چهارشنبه با حضور در دفتر حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت با وی دیدار و گفت و گو کردند.


حجت الاسلام نیکی ملکی در این دیدار با اشاره به این که امسال سال ولایت است، اظهار داشت: یاد سید شهیدان آوینی را گرامی میداریم و امیدواریم که منطقی و واقعی بدون شعار و جنجال در مسیر باشیم.


وی با ابراز خرسندی از فعالیت خبری خبرگزاری رسا در عرصه حوزه و دین ابراز داشت: انتقال دغدغه حوزه و حوزویان از کارهای اثربخش است و یکی از بهترین کارها در این عرصه راه اندازی رسانه برای حوزه های علمیه است.


مشاور وزیر ارشاد در امور روحانیت با بیان این که خبرگزاری رسا فارغ از جار و جنجال سیاسی فعالیت کرده و به دنبال واقعیت بوده است، اظهار داشت: بعضی از رسانه ها که سبقه دینی هم دارند در بحث های سیاسی واقعیت را پنهان می کنند.


وی اظهار داشت: در برخی از رسانه ها شخصیت برخی افراد مخدوش می شود که برای برخی از بزرگان هم ایجاد شبهه می شود.

 

حجت الاسلام نیکی ملکی با بیان این که متولی حوزه فرهنگ در عمل روحانیت است، خاطرنشان کرد: مراجع عظام تقلید رهنمودهای خوبی را به وزارت ارشاد می کنند.

 

مشاور وزیر ارشاد تصریح کرد: بیش از 50 درصد فرهنگ سازی جامعه از سوی رسانه ها انجام می شود که غالب آن تلویزیون است و دغدغه مقام معظم رهبری وظیفه ما است که باید پیگیری شود.


وی با بیان این که فرهنگ، واقعیت موضوع را دیدن است، بیان داشت: وظیفه حوزه علمیه تربیت طلبه است و وزارت ارشاد نمی تواند یک وزارت فرهنگ حوزه علمیه باشد بلکه وزارت فرهنگ یک جامعه است و محدود به قشر خاصی نیست.


حجت الاسلام نیکی ملکی با بیان این که خبرگزاری رسا با صدایی رسا از حوزه و دین دفاع می کند، گفت: فعالیت این خبرگزاری در عرصه خبر قابل تقدیر بوده و وزارت ارشاد از رسانه های حوزوی حمایت می کند.


وی در پایان اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیکره و قالب نظام اسلامی است و تلاش می کنیم که در مسیر تعالی باشیم.


همچنین حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد خبرگزاری رسا اظهار داشت: شما مسؤولیت خیلی مهمی را بر عهده گرفته اید.

 مدیر عامل خبرگزاری رسا از حوزه به عنوان عقبه تئوریک نظام یاد کرد.


وی با بیان این که مشاور وزیر ارشاد در امور روحانیت می تواند نقطه مشترکی بین حوزه و حاکمیت باشد، اظهار داشت: یکی از انتظارات این است که شما بتوانید امکان حضور جدی حوزه را به عرصه فرهنگ مهیا کنید./901/پ202/ج

ارسال نظرات