۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۹۸۳۴۶
معاون پلیس دبی:

قرضاوی ضعیف‎ترین دانش آموخته الازهر است

خبرگزاری رسا ـ معاون امنیتی پلیس دبی، در صفحه توییتر خود، اظهارات یوسف قرضاوی در نماز جمعه دوحه را به باد انتقاد گرفت و وی را ضعیف‎ترین دانش آموخته الازهر توصیف کرد.
قرضاوی ضعیف‎ترین دانش آموخته الازهر است

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سایت خبری – تحلیلی رای الیوم نوشت: ضاحی خلفان معاون پلیس دبی در یادداشت اخیر خود در توییتر تاکید کرد که خطبه روز جمعه قرضاوی بیشتر شبیه داستان و افسانه بود و این درحالی است که خطیبان طبق معمول به فن خطابه تسلط دارند، و قرضاوی ضعیف ترین دانش آموخته الازهر است.


خلفان در یادداشت دیگری با اشاره به این که قرضاوی در روز مبارک جمعه فحش و ناسزا به زبان می آورد، وی را کودن توصیف کرد و خطاب به او نوشت: ای قرضاوی، عالم دین کینه نمی ورزد، ناسزا به زبان نمی‌آورد و در صدد رسوا کردن مردم نیست؛ آیا نمی‎دانی رسول اکرم (ص) چگونه سخنرانی می کرد؟


خلفان در یادداشتی دیگر خطاب به قرضاوی نوشت: بر کسی پوشیده نیست که شیوه اخوان المسلمین ناسزا گفتن به امارات از طریق تریبون و تلویزیون قرضاوی است.


قرضاوی به دلیل حمایت مسؤولان اماراتی از احمد شفیق رقیب محمد مرسی رییس جمهور برکنار شده مصر در انتخابات و آخرین نخست وزیر دوران مبارک و سرکوب هواداران و اعضای اخوان المسلمین، بارها در خطبه جمعه پایتخت قطر، این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داده است./994/ب102/د

ارسال نظرات