۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۰۰۴

سومین همایش گروه های تبلیغی سراسر کشور به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه سومین همایش گروه های تبلیغی سراسر کشور در منطقه عملیاتی فتح المبین شهرستان شوش برگزار شد.
سومين همايش گروه هاي تبليغي سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، سومین همایش گروه های تبلیغی سراسر کشور، ظهر امروز پس از 3 روز فعالیت در منطقه عملیاتی فتح المبین شهرستان شوش با سخنرانی علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.

سومین همایش گروه های تبلیغی سراسر کشور از صبح روز چهارشنبه، 23 بهمن ماه با سخنرانی آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه در منطقه عملیاتی دو کوهه آغاز شد.

در این همایش بیش از 120 نفر از مدیران گروه های جهادی سراسر کشور جضور داشتند.

بنابراین گزارش، در نخستین روز از این همایش، حجت الاسلام عبدالرسول هاجری معاون فرهنگی و امور روحانیون دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، فعالیت های سوء در کشور های مسلمان را از کارهای دشمنان دانست و گفت: دشمنان اسلام برای این که جلوی حرکت مسلمانان را بگیرند تلاش می کنند نسل مسلمانان را کم کنند.

حجت الاسلام هاجری، نسل کشی در بوسنی و به راه انداختن جنگ در عراق و افغانستان از اقدامات دشمنان علیه مسلمانان دانست.

معاون فرهنگی مدارس علوم دینی اهل سنت، در پایان سخنان خود بیان داشت: دشمن تلاش می کند تا فرصت وجود مذهب های گوناگون در کشور به تهدید تبدیل کند.

دومین روز از این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، آغاز شد.

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که ترس از خدا باید سرلوحه کار مبلغان باشد، خاطر نشان کرد: علمایی همچون همچون امام خمینی(ره) و آیت الله بافقی با بهره گیری از همین عنصر توانستند در تاریخ نقش آفرین باشند.

وی هدف از تأسیس حوزه علمیه را تبلیغ دین دانست و گفت: تبلیغ دین باید از درجه سوم و چهارم اولویت روحانیان به درجه نخست تبدیل شود که این مسأله نیاز به فرهنگ سازی دارد.

لازم به ذکر است، برگزاری کمسیون های آموزشی، مدیریت برنامه ریزی و اقتصاد تبلیغ از مهمترین برنامه های همایش گروه های تبلیغی سراسر کشور بود.

نشست مدیران گروه های تبلیغی با هیأت امنای تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب از دیگر برنامه های این همایش سه روزه در مناطق عملیاتی جنوب بود.

مدیران گروه های تبلیغی عصر روز جمعه با حضور در حرم حضرت دانیال نبی(ع) به همایش سه روزه خود پایان دادند./9464/پ202/س

ارسال نظرات