۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۶۴۲
در راهپیمایی امروز؛

شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» در زنجان طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی 22 بهمن امروز با حضور چشم گیر و گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار زنجان و همچنین با حضور دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار شد.
22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز همانند سال های گذشته، امروز با حضور چشم گیر و گسترده مردم شهید پرور و ولایتمدار زنجان که از ساعات اولیه در راهپیمایی حضور پر شور داشتند برگزار شد.

 

بنابر این گزارش، مسؤولان استانی و امام جمعه زنجان نیز همگام با مردم برای ابراز انزجار از استکبار جهانی و آمریکا از صبح امروز در مراسم جشن ملی و راهپیمایی عظیم مردم زنجان حضور پیدا کردند که این راهپیمایی ابتدا با شعار های «الله اکبر» و «لا اله الا الله» آغاز شد و سپس با شعارها و شعرهای انقلابی ادامه یافت.

 

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای؛ از جمله شعارهای حماسی مردم زنجان در راهپیمایی عظیم و پر شور امروز بود که در پایان با اجرای سرود «خمینی ای امام» و با آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا و همچنین با سخنرانی سردار صفوی، مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری خاتمه یافت.

 

گفتنی است؛ در راهپیمایی امروز هلی کوپترهای سازمان هلال احمر زنجان چندین مرتبه بر سر مردم گل ریخته و آنها را گلباران کردند. /949/پ202/ب

ارسال نظرات