۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۹۷۳۰۱
حجت‌الاسلام شجونی:

امام داغی بر دل آمریکا و غرب نشاند که هنوز تازه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران پیشرفت‌های علمی و فضایی، تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری آمریکایی‌ها، واقعه طبس و شکست آمریکا، شکست آمریکا در تجهیز صدام و پیروزی در جنگ تحمیلی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام جعفر شجوني، عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی، خود انقلاب است که توانست یک رژیم فاسد 2500 ساله که برای دشمنان ایران فداکاری می‌کرد را واژگون کند.

وی ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های جهانی را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی دانست و افزود: آمریکا از 28 مرداد سال 1332 تا 22 بهمن سال 1357 از بیست و دو هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر، حداقل بیست و پنج سال روزی شش میلیون بشکه نفت ایران را مجانی هر بشکه از یک دلار و نیم تا یازده دلار با کشتی‌های غول پیکر ایرانی از تنگه هرمز به آمریکا، اسراییل و آفریقای جنوبی آپارتاید می‌برد اما فشار نعلین یک روحانی به نام امام خمینی(ره) داغی بر دل آمریکا و اروپا نشاند.

حجت‌الاسلام شجونی محمدرضا پهلوی را فردی خائن معرفی و تصریح کرد: وی اینقدر خائن بود که ثروت مردم را نه به مردم بلکه مانند بن علی به خارجی‌ها می‌داد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران اظهار داشت: پس از تبعید امام خمینی(ره) شاه حزب رستاخیز را درست کرد و گفت امام خمینی(ره) اگر می‌خواهد بیاید گذرنامه بگیرد و از این مملکت برود و یا به حزب رستاخیز بپیوندند، تدریجا با سخنرانی‌ها و زندان‌ها کار به جایی رسید که مردم امام خمینی(ره) را بهتر شناختند.

حجت‌الاسلام شجونی گفت: در سفری که به اروپا داشتیم، مشاهده کردیم فردی اسم یکی از پسرانش را خمینی و اسم دیگری را روح‌الله گذاشته بود.

وی پیشرفت‌های علمی و فضایی، تسخیر لانه جاسوسی و دستگیری آمریکایی‌ها، واقعه طبس و شکست آمریکا، شکست آمریکا در تجهیز صدام و پیروزی در جنگ تحمیلی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و تأکید کرد: جوانان ما دماغ همه اینها را به خاک مالیدند و جمهوری اسلامی را ساختند، هنوز هم ممکن است آمریکایی‌ها باور نکنند که بیرونشان کردیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد، دیدار معاونان دولت یازدهم با آقای صانعی را دهن کجی به جامعه مدرسین و روحانیت کشور ارزیابی کرد و گفت: یوسف صانعی در برخی فتاوایش گفته بود زن می‌تواند امام جمعه و ولی فقیه باشد.

وی وجود اختلافات را برای انقلاب اسلامی خطرناک دانست و اظهار داشت: رییس جمهور با کلید و معاونان و رفقایش با داس آمدند./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات