۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۹۷۱۸۴
حجت الاسلام و المسلمین قریشی:

امام خمینی گفتمانی جدید و کارآمد به حکومت‌ها ارائه کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که امام خمینی(ره) یک گفتمان نو در میان رهبران جوامع بشری ارائه کرد، گفت: در حکومت و رهبری امام راحل مبانی اخلاقی محور و اساس تصمیماتی بود که در جامعه گرفته می شد.
حجت الاسلام قريشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ویژگی های حکومت امام خمینی(ره) اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت مهم ترین سیاست و عامل رسیدن به اهداف ابرقدرت های جهان بود در حالی که امام راحل عمل به تکلیف را وظیفه خوانده و ادای تکلیف را اصلی مهم در حکومت عنوان کردند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) یک گفتمان نو در میان رهبران جوامع بشری ارائه کرد، گفت: در حکومت و رهبری امام راحل مبانی اخلاقی، محور و اساس تصمیماتی بود که در جامعه گرفته می شد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و مردم ایران با قیام خود جامعه ای اسلامی و توحیدی را بنا نهادند و با آن قیام، تمام معادلات و گفتمان های بین الملی را برهم زدند.

وی وجود رهبری با تدبیر، فقیه و شجاع، با بصیرت و عالم را از مهم ترین داشته های مردم ایران خواند که امروزه همه جهان به آن اعتراف دارند.

امام جمعه ارومیه با تأکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدانی که در راه پیروزی انقلاب جان خود را فدا کرده اند، ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مبارزات مردم ارومیه و آذربایجان غربی در دوران انقلاب و نقش مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی مایه مباهات است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم ولایتمدار استان در 22 بهمن امسال نیز با حضور پر شور خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و ثابت کنند که ذره ای از عزت و آرمان های انقلاب و دستاوردهای آن عقب نشینی نکرده و آماده حراست از ارزش ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران هستند.

گفتنی است، نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد./936/پ202/س
ارسال نظرات