۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۹۶۴۶۴

فساد اخلاقی ثمره قدرت طلبی اولاند

خبرگزاری رسا ـ تریروایلر که همسر سابقش را جزء کثیف ترین مردان فاسد غربی یافت، گفت: ما درک متفاوتی از قدرت داشتیم. این قدرت بود که چیزی را در زندگی مشترکمان نابود کرد.
اولاند

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا؛ دویچه وله در خبری گفت: پنج روز پس از جدایی رسمی فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه از والری تریروایلر، خانم تریروایلر در گفتگویی از دلایل این جدایی سخن گفت.


والری تریروایلر که از او به عنوان بانوی اول فرانسه نام برده می شد به خبرگزاری ها گفت: بیشتر از آنکه عصبانی باشم، مأیوس شده‌ام.


تریروایلر که همسر سابقش را جزء کثیف ترین مردان فاسد غربی یافت، در مورد زندگی خود با فرانسوا اولاند در کاخ الیزه گفت: ما درک متفاوتی از قدرت داشتیم. این قدرت بود که چیزی را در زندگی مشترکمان نابود کرد.


والری تریروایلر در گفتگوی خود با مجله "لو پاریزین" ضمن تأکید بر این که نامزدی اولاند در انتخابات ریاست جمهوری خواست او نبوده است، افزود: من ترجیح می‌دادم یک زندگی عادی داشته باشم. در این صورت شاید هنوز هم با هم بودیم.


تریروایلر که دارای سه فرزند است، تأکید کرد که اکنون تصمیم دارد از دنیای سیاست فاصله بگیرد و هرچه سریعتر به زندگی عادی خود برگردد. وی قدرت طلبی و فسادی که قدرت به دنبال دارد را عامل جدایی شان دانست./1421/1409/ح

ارسال نظرات