۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۹۶۰۵۵

حمله وزیر امور خارجه بحرین به حامی آل‎خلیفه

خبرگزاری رسا ـ وزیر امور خارجه بحرین به سخنان شیخ یوسف قرضاوی علیه امارات واکنش نشان داد و از وی خواست مودب باشد.
شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير خارجه بحرين و شيخ يوسف قرضاوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در حالی که شیخ یوسف قرضاوی، رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان از حامیان اصلی سرکوب انقلابیان در بحرین است، اما سخنان اخیر وزیر امور خارجه بحرین نشان داد که این شیخ فتنه گر در حال طرد از سوی همه کشورها و جریان هاست.

 

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در واکنش به سخنان قرضاوی علیه امارات در خطبه های نماز جمعه گذشته دوحه قطر گفت: شرم آور است اجازه دهیم قرضاوی به توهین و فحش علیه امارات بپردازد و روابط میان ملت ها را متوتر سازد.

 

وی افزود: انسان غریب باید مودب باشد و از توهین به دیگران بپرهیزد.

 

روزنامه الاتحاد امارات نیز در واکنش به سخنان قرضاوی مبنی بر اینکه امارات مخالف هر حکومت اسلامی است، نوشت: قرضاوی پس از سرنگونی نظام اخوان المسلمین در مصر دچار اختلال روحی و روانی شده است.

 

این روزنامه ادامه داد: درخواست قرضاوی برای تاسیس ارتش آزاد در مصر همانند ارتش آزاد در سوریه نشان دهنده این نکته است که وی سابقه طولانی در حمایت از تروریسم در مصر دارد.

 

الاتحاد تأکید کرد که مواضع قرضاوی نشان دهنده اوج فقر فکری و ایدئولوژی اوست به ویژه اینکه همه توطئه های وی در سال های گذشته، هم اکنون در حال نقش بر باد شدن است.

 

گفتنی است یوسف قرضاوی در خطبه نماز جمعه مسجد جامع «عمر بن‌ خطاب» در دوحه، پایتخت قطر، کشورهای عربی مخالف اخوان‌المسلمین را مورد هجوم قرار داد و اعلام کرد: امارات علیه هر حکومتی که اسلامی باشد، می‌ایستد.

 

ضاحی خلفان، فرمانده کل سابق پلیس دبی نیز در توییتر اظهارات قرضاوی علیه امارات را مورد انتقاد قرار داده و وی را شیخ فتنه توصیف کرده است.

 

در این پیام آمده است: شیخ فتنه همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس را نابود می‌کند، ای شیخ فتنه تو در کشورهای خلیجی جایی نداری./980/ب902/د

ارسال نظرات