۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۴۱۲

دیدار قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با آیت الله جوادی آملی

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت وگو کرد.
آيت الله عبدالله جوادي آملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در آستانه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار که در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء قم برگزار شد، مدیران کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، دبیر جامعه روحانیت مبارز استان و مسؤول مرکز نمایندگی حوزه علمیه در استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.

 

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار توصیه های مهمی به قائم مقام نماینده ولی فقیه و مسؤولان فرهنگی و تبلیغی خراسان جنوبی ارائه کرد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تاکید بر این که یک روحانی و طلبه اگر اشتغالات اجرایی هم دارد نباید از درس و بحث غافل شود، خطاب به حاضران تاکید کرد: اگر روزی احساس کردید با علم و تحصیل رابطه ندارید آن روز روز خسران و زیان شما خواهد بود.

 

در این دیدار همچنین حجت الاسلام رضایی گزارشی از وضعیت استان خراسان جنوبی و برنامه های فرهنگی و مذهبی اجرا شده در این منطقه ارائه کرد.

 

حجت الاسلام رضایی در این دیدار همچنین یک جلد کتاب سبک زندگی از منظر امام سجاد(ع) در صحیفه تالیف را به محضر حضرت آیت الله جوادی آملی تقدیم کرد.

 

کتاب سبک زندگی از منظر امام سجاد علیه السلام در صحیفه، نوشته حجت الاسلام دکتر رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه شهرستان بیرجند توسط نشر چهاردرخت منتشر شده است.

 

این کتاب در 680 صفحه و در قطع وزیری اخیرا منتشر و روانه بازار شده است. 

 

گفتنی است، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روز یکشنبه در سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

 

وی همچنین در مدت حضور خود در شهر مقدس قم به همراه مسؤولان فرهنگی استان خراسان جنوبی در نشست های مختلف طلاب و فضلای این منطقه که در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل هستند حاضر خواهد شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات