۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۹۵۱۹۰
در پی انتصاب امام جمعه جدید ارومیه صورت گرفت؛

سفر مسؤول دفتر مقام معظم رهبری به آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در فرودگاه ارومیه گفت: آدربایجان غربی با توجه به هم مرزی با کشورهای دیگر و مرز فراوان و سابقه طولانی مجاهدت های مردم استان در دفاع از کشور و اسلام نقطه حساسی است، بنابراین نمایندگی ولی فقیه هم در این استان حساس و خطیر است.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني در جمع خبرنگاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، مسؤول دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) و همچنین هفته وحدت به مردم استان اعم از شیعه و سنی اظهار داشت: آدربایجان غربی با توجه به هم مرزی با کشورهای دیگر و مرز فراوان و سابقه طولانی مجاهدت های مردم استان در دفاع از کشور و اسلام نقطه حساسی است، بنابراین نمایندگی ولی فقیه هم در این استان حساس و خطیر است.


وی ادامه داد: با توجه به کسالت های حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه و با توجه به پیشنهاد خود ایشان مبنی بر کناره گیری از این منصب، مقام معظم رهبری حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی را تایید و حکم ایشان را صادر کردند.


حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، امام جمعه جدید ارومیه را از فرزندان بومی آذربایجان غربی و فردی فاضل و متقی خواند و گفت: بنده برای شرکت در اولین نماز جمعه حجت الاسلام والمسلمین قریشی و قرائت حکم مقام معظم رهبری به این استان سفر کرده ام.


مسؤول دفتر مقام معظم رهبری در پایان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به استان آذربایجان غربی خبر داد و ابراز امیداوری کرد این انتصاب برکات فراوانی برای مردم این استان داشته باشد.

 

گفتنی است، مراسم استقبال از مسؤول دفتر مقام معظم رهبری با حضور مدیران ارشد استان جمع کثیری از روحانیان حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردمی و آیت الله قریشی و حجت الاسلام والمسلمین قریشی و حجت الاسلام فخری در فرودگاه ارومیه برگزار شد. /936/پ202/س

 

ارسال نظرات