۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۹۵۰۶۱
رییس تبلیغات اسلامی آمل:

ترویج وحدت زمینه ساز حرکت های اساسی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که ترویج وحدت زمینه ساز حرکت های اساسی در جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم تا وحدت را در بین آحاد جامعه ترویج دهیم که می تواند اثرات ارزنده ای در پیشرفت و تعالی داشته باشد.
حجت الاسلام رمضاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل، پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای عظیم آباد با بیان این که خداترسی لازمه محبوب شدن نزد خداوند منان است، گفت: طبق آموزه های روایی، خداترسی و تقوای الهی  سبب کنترل رفتار انسان می شود.


وی با اشاره به این که در دین مبین اسلام به احسان و محبت توجه ارزنده و ویژه ای شده است، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام می فرماید احسان و نیکی بدون چشم داشت سبب جلب محبوبیت در میان خلق می شود.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که انسان باید مراقب اعمال خود بوده و در این راستا گام های ارزنده ای بردارد، خاطرنشان کرد: راه رسیدن به قرب الهی و شفاعت ائمه معصومین(ع) عبودیت خالصانه و خدمت به مردم است که باید در این راستا اهتمام ارزنده ای وجود داشته باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که خدمت خالصانه به مردم با منش اهل بیت معصومین(ع) همراه است، گفت: باید تلاش کنیم تا در جامعه دینی به مردم خدمتی شایسته کرده که این خدمات ارزنده سبب رضایت پروردگار متعال خواهد شد.


وی با بیان این که انسان باید از فرصت های زندگی به بهترین نحو ممکن بهره برداری کند، بیان داشت: حرکت در صراط مستقیم ثمرات ارزنده ای برای آدمی داشته و او را در مسیر تعالی و تکامل قرار می دهد.


حجت الاسلام رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که حضرت مهدی(عج) عصاره نظام هستی و ذخیره خداوند منان است، ادامه داد: وعده الهی به دستان مبارک این امام همام تحقق پیدا می کند که باید تلاش کنیم تا رهرو خوبی برای دوازدهمین امام خود باشیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر این که امروز منجی عالم بشریت نویدبخشی برای تمامی ادیان الهی و مذاهب است، گفت: مهم ترین انتظار مهدی موعود از منتظران خود آمادگی فردی و اجتماعی در عرصه اجرای عدالت علوی در جامعه است.


حجت الاسلام رمضانی، ادامه داد: حضرت مهدی(عج) نور چشم انبیای الهی و ثمره تلاش های ائمه معصومین(ع) است که باید خود را برای ظهور آن حضرت آماده کنیم.


وی، اضافه کرد: باید اهتمام ارزنده ای در راستای تحقق شرایط ظهور امام زمان(عج) فراهم بوده و به عنوان منتظری واقعی در اعمال خود گام های شایسته و والایی برداریم.


حجت الاسلام رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ترویج وحدت زمینه ساز حرکت های اساسی در جامعه است، گفت: باید تلاش کنیم تا وحدت را در بین آحاد جامعه ترویج دهیم که می تواند اثرات ارزنده ای در پیشرفت و تعالی داشته باشد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی با بیان این که وحدت می تواند جامعه را در مسیری درست قرار دهد، بیان داشت: وحدت اثرات ارزنده و گرانقدری دارد که باید با بهره گیری از این امر والا در راستای ترویج تعالیم والای دینی و ارزش های انقلابی کوشا باشیم.


وی با اشاره به این که وحدت مقوله ای گرانقدر است که باید با نگاهی ویژه ای به آن توجه شود، خاطرنشان کرد: دشمنان در طول انقلاب نقشه های فراوانی برای ما کشیدند ولی با وحدت ارزنده آحاد ملت در حمایت از ارزش های والای انقلابی و ولایی روبرو شده و نتوانستند به برنامه های خود دست پیدا کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات