۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۹۴۵۲۴

برگزاری همایش مادران آگاه و ‌کودکان شاداب در تهران

خبرگزاری رسا ـ همایش مادران آگاه، کودکان شاداب، روز یکشنبه 22 دی از سوی مجله تخصصی کودکیاری شهرزاد برگزار می شود
تربيت اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نشریه کودکیاری شهرزاد، همایش آموزشی مادران آگاه، کودکان شاداب با هدف ارایه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها در ارتباط با فرزندان، از سوی نشریه کودکیاری شهرزاد و با همکاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این همایش تعدادی از کارشناسان حوزه‌های مختلف و مرتبط با کودکان به ارایه سخنرانی‌های کوتاه و کاربردی خواهند پرداخت.

در این همایش مجید قادری، کارشناس بازی و سرگرمی‌های کودکان، مدیر سابق مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و طراح عروسک‌های دارا و سارا درباره اسباب‌بازی مناسب کودکان و خردسالان سخنرانی خواهد کرد.

شهرام لاسمی، ‌چهره محبوب تلویزیونی کودکان (قلقلی) هم از شناسایی و پرورش استعدادهای هنری کودکان به ویژه در زمینه تئاتر و تلویزیون با خانواده‌ها سخن خواهد گفت.

دکتر علیرضا رحیمی، پژوهشگر و نویسنده حوزه تعلیم و تربیت و مدیر پروژه «دین، رسانه، کودک» هم به ایراد سخنرانی درباره تربیت کودکان امروزی خواهد پرداخت.

دکتر اکبر کوشانفر، پزشک متخصص اطفال و کودکان و استاد دانشگاه شهید بهشتی، دکتر مهدی شیدوش، پزشک متخصص جراحی و زیبایی هم از سخنرانان این همایش خواهند بود.

سخنرانی‌های محمدرضا عبدا... پور درباره خلاقیت و کودکان، فرشته تنیده‌دژ درباره نقاشی‌های خلاق کودکان و تحلیل روان‌شناختی آن و معصومه دباغی درباره دکوراسیون اتاق کودک از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

همایش رایگان مادران آگاه، کودکان شاداب روز یکشنبه 22 دی‌ماه از ساعت 30/13 تا 16 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران در خیابان جلفا برپا خواهد شد.

برپایی این همایش در راستای همکاری مجله شهرزاد و سازمان فرهنگی شهرداری منطقه 3 در برپایی دوره‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها در فرهنگسراهای این منطقه صورت می‌پذیرد.

مجله تخصصی کودکیاری شهرزاد، از سال 1382 تاکنون با موضوع راهنمای والدین در ارتباط با کودکان و به مدیر مسئولی سیدعلی کاشفی خوانساری انتشار می‌یابد./966/د101/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بازی بوک
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
آگاهی بخشیدن به والدین برای اطلاع از مراحل استاندارد رشد کودکان و نوجوانان باعث آرامش خاطرآنها و داشتن اطلاعات موثق و تربیت و پرورش اصولی و موافق نظرات روانشناسان میشود.
درسایت بازی بوک می توانید درمورد وضعیت استانداراد کودکان به تفکیک سن بخوانید و اطلاع کاملی بدست آورید.
0
0