۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۹۴۱۸۱
زاکانی در همایش میثاق با ولایت:

ایران هدایت‌گر قطب سلطه ستیزی در جهان است/ تیم دیپلماسی ادامه مسیر را با عمل به رهنمودهای رهبری طی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز ایران هدایت‌گر قطب سلطه ستیزی و آمریکا رهبر قطب سلطه گری است، افزود: قدرت ایران در منظقه، جهان اسلام و بین الملل افزایش یافته و در مقابل آمریکا در دوران افول به سر می‌برد.
 عليرضا زاکاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در همایش تجدید میثاق با ولایت که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، بر ضرورت توجه به بصیرت در همه زمینه‌ها تأکید کرد و گفت: یکی از شرایط بصیرت شناخت دوست و دشمن و تشخیص درست مسائل است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دارای بصیرت بالا و مثال زدنی هستند و در همه صحنه‌ها و اتفاقات درست علم کرده و بقیه را نیز ارشاد می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که باید مسأله بصیرت به صورت فردی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی با توجه به مسأله بصیرت توانسته بر قطب سلطه گری عالم چیره شود.

زاکانی با اشاره به قدرت تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات بین المللی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با گذشته متفاوت است و در تعیین سرنوشت دنیا تأثیر می‌گذارد.

وی با بیان این‌که امروز ایران هدایت‌گر قطب سلطه ستیزی و آمریکا رهبر قطب سلطه گری است، افزود: قدرت ایران در منظقه، جهان اسلام و بین الملل افزایش یافته و در مقابل آمریکا در دوران افول به سر می‌برد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعترافات دشمنان درباره نقش قابل انکار ایران در مذاکرات هسته‌ای، تأکید کرد: وظیفه همه ما است که در راه دفاع از انقلاب و حقوق ملت ایستادگی کنیم.

زاکانی در ادامه مذاکرات ایران با گروه 5+1 را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: تیم مذاکره کننده باید با توجه به خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در این مسیر به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با اشاره به نیاز امروز جامعه و نسل‌های آینده از انرژی هسته‌ای، گفت: سوخت‌های فسیلی تا سی سال دیگر رو به اتمام است، از این رو نسل‌های آینده نیازمند انرژی هسته‌ای هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما نباید در برابر دشمنان از حقوق مسلم و فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای عقب نشینی کنیم./927/پ202/ج

ارسال نظرات