۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۹۳۳۶۶
خطیب جمعه کاظمین:

عشق به امام حسین با اقدامات تروریستی متوقف نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کاظمین با تشکر از زائران و خادمان حسینی (ع) برای شرکت در مراسم اربعین گفت: عشق به امام حسین (ع) با اقدامات تروریستی متوقف نمی‎شود.
شيخ جلال الدين صغير خطيب جمعه کاظمين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، خطیب جمعه کاظمین در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد براثا برگزار شد، به مراسم باشکوه اربعین اشاره کرد و گفت: حکومت عراق وظیفه دارد که شرایط را طوری برای زائران حسینی (ع) ضمینه سازی کند که هر ساله زائران بیشتری در مراسمات اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.


وی افزود: حکومت نباید هزینه‎ای در مقابل زائران حسینی (ع) بپردازند بلکه خود مردم به خاطر عشقی که نسبت به اهل بیت (ع) دارند باید مخارج دسته‎های عزاداری و مراسمات را پرداخت کنند.


خطیب جمعه کاظمین با اشاره به شرکت میلیون‎ها زائر حسینی (ع) در مراسم اربعین بیان داشت: تجمع باشکوه و بی‎نظیر زائران حسینی در مراسم اربعین با هیچ تجمعی در طول تاریخ قابل مقایسه نیست.


وی اقدامات تروریستی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: دشمنان می‎پندارند که با چنین اقدامات شنیعی می‎توانند جلوی عشق و محبت شیعیان نسبت به اهل بیت (ع) را بگیرند. آنان باید بدانند که هیچ‎گاه نمی‎توانند آتش عشق مردم به ائمه را نمی‎توانند خاموش کنند.


خطیب جمعه کاظمین ادامه داد: تروریست‎ها و آن سگ‎های وحشی که از سراسر جهان برای نابودی شیعیان عملیات‎های انتحاری در این کشور انجام می‎دهند بدانند که هیچ‎گاه به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.


حجت الاسلام شیخ صغیر از خادمان حسینی (ع) که در مسیر از زئران پذیرایی می‎کردند و خانه، حسینیه و مساجد را برای استراحت و استفاده محبان امام حسین (ع) فراهم می‎ساختند تشکر کرد./994/پ202/ع
 

ارسال نظرات