۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۱۹۳۰۲۹
رییس تبلیغات اسلامی محمودآباد:

ملت ایران هیچ گاه فتنه 88 را فراموش نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی محمود آباد با تاکید بر این که ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نخواهد کرد، بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی با درس گرفتن از این حوادث تلخ آماده دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت است.
ملت ایران هیچ گاه فتنه 88 را فراموش نخواهد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام رضا ذاکری، رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، امروز در نشست شورای هیئات مذهبی شهرستان با بیان این که حماسه 9 دی نشانگر ولایت مداری ملت ایران است، گفت: حماسه عظیم 9 دی نشان دهنده روحیه  ولایت ‌مداری ملت غیور ایران و تحمل توهین به مقدسات برای ملت ولایی ایران سخت و غیر قابل پذیرش خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران در همه عرصه های مورد نیاز حضور فعال و با بصیرت از خود نشان دادند، ادامه داد: ملت ایران در این روز ثابت کردند در پیروی از ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام ذاکری با تاکید بر این که ملت ایران هرگز فتنه 88 را فراموش نخواهد کرد، بیان داشت: ملت غیور ایران اسلامی با درس گرفتن از این حوادث تلخ آماده دفاع از اسلام، انقلاب و ولایت است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد، ادامه داد: نظام اسلامی متعلق به خود مردم بوده و نگاهبانان اصلی این نظام اسلامی مردم هستند.

 

حجت الاسلام ذاکری، بیان داشت: دشمنان ملت ایران و کسانی که تصور می کنند می توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند باید پیام حماسه نهم دی را بفهمند.

 

وی با بیان این که ملت ایران پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

وی با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام ذاکری در پایان، گفت: حماسه بزرگ نهم دی از روزهای سرنوشت انقلاب اسلامی است که زمینه ساز بیمه نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات