۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۹۱۲۲۵

انتشار جدیدترین شماره ملیکا و ماهک

خبرگزاری رسا ـ هشتاد و سومین شماره ماهنامه «ملیکا» و چهل و چهارمین شماره ماهنامه «ماهک» از سوی مؤسسه آینده روشن به انتشار رسید.
مليکا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه ملیکا، ماهنامه فرهنگی کودکان ایران ویژه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به مدیر مسؤولی سید مسعود پورآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن چاپ و منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه ملیکا عناوین «باغ دانایی»، «تصمیم درخشان آذری»، «یادداشت‌های ماهانه»، «شعر: دوست بابا»، «داستان: اسبی با دو بال سفید»، «مشاغل: زنبورداری»، «کاردستی»، «گزارش»، «میمون بازیگوش»، «علمی: شیر»، «قوانین دوچرخه سواری»، «جدول»، «بهترین هدیه برای بهترین دوست»، «روز دانش‌آموز، یک دانش آموز نمونه»، «ابونصرفارابی»، «دنیای ظهور» و «سرگرمی» را می خوانیم.

 

در بخش «باغ دانایی» این گفتار از مرتضی دانشمند را مطالعه می کنیم:‌ «دانایی مثل باغی بزرگ است. باغ دانایی در و کلید دارد. کلید باغ دانایی پرسیدن است. ما با کلید پرسش می توانیم قفل‌های دانش را باز ‌کنیم. چیزهایی دانستنش برای ما لازم نیست حتی بعضی‌ چیزها را اگر بدانیم نارحت می‌شویم و زندگی برایمان تلخ می‌شود. مثلا اگرکسی بداند که تا دو سال دیگر می‌میرد، از همین الان از غصه می‌میرد. اگر کسی بداند در تصادف با ماشین می‌میرد برای همیشه می‌ترسد سوار ماشین می‌شود.»

 

ماهنامه ماهک

چهل و چهارمین شماره ماهنامه ماهک، ماهنامه فرهنگی خردسالان ایران ویژه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به مدیر مسؤولی سید مسعود پورآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن چاپ و منتشر شد.

 

در این شماره از ماهنامه ماهک این عناوین را مطالعه می کنیم: «مرد بارانی»، «کلاه من قشنگه»، «شعر»، «بادکنک قرمز»، «کاردستی»، کلاه ایمنی»، «یک روز که آفتاب بود» و «نقاشی».

 

گفتنی است که هشتاد و سومین شماره ماهنامه ملیکا در 48 صفحه و با قیمت دو هزار و نهصد تومان از سوی مؤسسه آینده روشن روانه بازار نشر شده است.

 

چهل و چهارمین شماره ماهنامه ماهک در 24 صفحه و با قیمت دو هزار و ششصد تومان از سوی مؤسسه آینده روشن روانه بازار نشر شده است. /998/ن601/ق

ارسال نظرات