۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۹۱۰۲۸
امام جمعه موقت دامغان:

دولتمردان هوشیاری خود را در مقابل دشمن حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان گفت: بهترین دستاورد عینی مذاکرات ژنو در کنار به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی کشورمان، فرصتی کم نظیر برای آزمایش بدخواهان ملت ایران است تا مشخص شود قابل اعتماد هستند یا همچنان به رفتار ددمنشانه خود ادامه می دهند.
حجت الاسلام رستميان امام جمعه موقت دامغان

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، امام جمعه موقت دامغان در گفت و گو با خبرنگار رسا در این شهرستان با اشاره به پیشینه غیر قابل اعتماد دولت آمریکا و متحدان غربی اش در مقابل سیاست همراه با صداقت جمهوری اسلامی ایران، افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «دشمن همیشه دشمن است» به همین جهت دولتمردان ما باید هوشیاری خود را در مقابل دشمن فریب کار حفظ کنند.

 

وی اضافه کرد: نمی توان تنها به واسطه ظاهر خندان و گام رو به جلو دولت های غربی برای تغییر روابطشان با ایران فریب کاری و رفتار ظالمانه آنها را در طول سالیان متمادی از یاد برد از این رو باید در ادامه این روند تا دستیابی به حقوق حقه ملت بیش از پیش با تدبیر و هوشمندی گام برداریم مبادا در مقابل طمع آنها بی دقتی کنیم و امتیازی بر خلاف مصالح کشور داده شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام محمد باقر(ع) دامغان حفظ عزت ملت و نظام اسلامی را از نتایج خوب مذاکرات عنوان کرد و تصریح کرد: اکنون دشمن در مرحله امتحان قرار دارد همانا ما نظاره گریم تا ببینیم در قبال اعتماد سازی و همکاری کشورمان آنها نیز به وعده هایشان عمل می کنند یا خیر، اگر بر توافقات پایبند بودند که نشان از تغییر در رفتار آنها است و اگر نه آخرین فرصت اعتماد ملت ایران را هم از دست داده اند.

 

حجت الاسلام رستمیان رژیم غاصب صهیونیستی را سگ هاری نامید که پای کشورهای طرف مذاکره ایران و دولت های مرعوب و خود باخته منطقه را گاز می گیرد تا از کمترین توافقات ممکنه آنان با ایران نیز جلوگیری کند حال آنکه این بار به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی کشورمان شکستی برای گروه های تندرو غربی، عربی و رژیم منحوس اسرائیل است.

 

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به اقدام برخلاف توافقات مذاکرات ژنو از سوی اتحادیه اروپا و قرار دادن نام تعداد دیگری از شرکت های ایرانی در لیست تحریم، تأکید کرد: این گونه اقدامات در حالی که دولتمردان کشور ما گام به گام به دنبال اجرای توافقات هستند تنها موجب سلب اعتماد مردم و نظام جمهوری اسلامی، کند شدن روند همکاری ها و البته هوشیاری بیشتر سیاست مداران ما خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر می خواهیم روند موفقیت های کشورمان ادامه یابد به درستی گوش به کلام ولی زمان بسپاریم و بدون انحراف در تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب تلاش کنیم و آنگونه که فرمودند در مقابل دشمنانی با سابقه بسیار در عهد شکنی بصیر، هوشیار و مطلع به تحولات زمان عمل کنیم/977/ت302/ب

ارسال نظرات