۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۹۱۰۱۹
امام جمعه کاظمین:

دیپلماسی موفق ایران جریان‎های تکفیری را در سراشیبی مرگ قرار داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاظمین عراق گفت: پیروزی‎های میدانی ارتش سوریه و حرکت‎های دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در پرونده هسته‎ای موجب قرار گرفتن جریان‎های تفکیری در سراشیبی مرگ شده است.
شيخ جلال الدين صغير خطيب جمعه کاظمين


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، امام جمعه کاظمین در خطبه های نماز جمعه روز گذشته که در مسجد براثا برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش اختلافات مذهبی و طایفه‎ای در عراق گفت: ما باید از رویدادهای گذشته درس عبرت بگیریم و مانع از اقدامات دشمنان برای گسترش و شعله‎ور کردن آتش فتنه در این کشور شویم.


وی افزود: دشمنان آتش فتنه مذهبی را در شهرهای همانند سامرا روشن ساخته‎اند و به این وسیله درصدد فشار به شیعیان هستند.


این عالم عراقی از نظام حاکم عراق خواست که با اتخاذ تدابیر لازم و استراتژیک مناسب جلوی اقدامات جریان‎های معارض و دشمنان را بگیرد.


وی پیروزی‎های میدانی ارتش سوریه و حرکت‎های دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در پرونده هسته‎ای را موجب پایین آمدن نبض قلب جریان‎های تکفیری و تروریست‎های منطقه دانست و خاطرنشان ساخت: قطار حیات جریان‎های تکفیری بعد از انجام اقدامات شنیع و جنایت‎های بسیار در کشورهای منطقه در سراشیبی شدید نابودی قرار گرفته است.


خطیب جمعه کاظمین عنوان کرد: دفاع خوب مجاهدان از حرم حضرت زینب (س) در سوریه این مسأله را به جریان‎های تکفیری فهماند که هرگز نمی‎توانند به کشور عراق داخل شوند.


حجت الاسلام شیخ صغیر در ادامه خطبه‎ نماز جمعه این هفته بخش دیگری از نهضت حسینی و شور عاشورایی را بیان کرد./994/ب901/د

ارسال نظرات