۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۸۹۶۸۳

نود و سومین شماره ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نود و سومین شماره سه روزنامه ندای رسا با موضوعات گوناگون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، حوزوی و سیاسی راهی بازار مطبوعات شد.
نود و سومين شماره نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نود و سومین شماره سه روزنامه ندای رسا با موضوعات گوناگون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، حوزوی و سیاسی چاپ و منتشر شد.

خبر دیدار آیت الله موسوی جزایری با استاندار بصره، برگزاری همایش شیرخوارگان در اهواز، سخنان علمای استان خوزستان پیرامون واقعه عاشورا، خبر فعالیت بیش از 10 هزار هیأت مذهبی در خوزستان و ایجاد ستاد بزرگداشت مناسبت های دفاع مقدس در خوزستان از مهمترین اخبار این شماره از نشریه ندای رسا هستند.

در قسمت افلاکیان این شماره از نشریه ندای رسا که ویژه خاطراتی از شهدا است، مطلبی با عنوان «اشتباه کردم حسین را به جبهه فرستادم !» به چاپ رسیده است.

در این بخش می خوانیم:

جنازه حسین را آوردند! پدرش در تشییع جنازه ی او دائم فریاد می زد: اشتباه کردم حسین را فرستادم جبهه.»

اهالی روستا سرزنشش می کردند که «محمد آقا ضد انقلابی ها دور و برمان هستند این حرف ها را نزن اجر شهید را پایمال نکن» و دوباره پدر شهید فریاد می زد: «اشتباه کردم، گناه کردم»

مراسم بزرگداشت شهید مملو از جمعیت شده بود. پدر شهید می خواست صحبت کند؛ همه نگران بودند حرفهایی بزند! موجب شادی دشمن و ناراحتی دوستان شود!

پدر شروع کرد به فریاد زدن: «مردم بدانید من اشتباه کردم حسین را به جبهه فرستادم!....»

خانواده و دوستان شهید ناراحت شدند و سرها را پایین انداختند و این را به حساب داغی که بر دل پدر نشسته بود گذاشتند که محمد آقا ادامه داد:« تا وقتی عباس هست، حسین نباید شهید شود!!! من اول باید عباسم را به جبهه می فرستادم.

عملیات بدر نوبیت عباس شد و پدر شهید هیچگاه تا پایان عمر خودش را نبخشید که عباس بعد از حسین شهید شد.

پیام قرآن، متن کامل قانون گسترش راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب و احکام برگرفته از 493 فتوای جدید رهبر معظم انقلاب از مطالبی است که در حاشیه نود و سومین سه روزنامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

خبر دیدار هیأت عراقی با استاندار خوزستان، بهره برداری از شبکه زیر زمینی برق خیابان سلمان فارسی، روپایی زدن 2 کیلومتری ورزشکار خوزستانی و قهرمانی دزفول در مسابقات کمربند طلایی کاراته خوزستان از مهمترین اخباری است که در صفحه اقتصادی و ورزشی نود و سومین شماره نشریه ندای رسا منتشر شده است.

لازم به ذکر است سه روزنامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیأت تحریریه چاپ و منتشر شده است.

گفتنی است، علاقه مندان برای دسترسی به آرشیو ندای رسا می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.irennews.com مراجعه کنند./9464 /ن602/ع

ارسال نظرات