۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۹
کد خبر: ۱۸۸۸۸۴
مدیر تولید مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه مطرح کرد:

ضرورت حمایت مسؤولان از تولید بازی‌های رایانه‌ای با موضوع ترویج فرهنگ مقاومت

خبرگزاری رسا ـ مدیر تولید مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه مشهور بودن بازی رایانه‌ای GPA بین کودکان را نتیجه تبلیغات گسترده دشمن دانست به وجود افراد متخصص و استعدادهای شایان در کشور در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن اشاره کرد و گفت: متأسفانه امکانات و زیرساخت کافی وجود ندارد و مسؤولان حمایت لازم را نمی‌کنند اما امیدواریم این روند تغییر کند.
بازي‌هاي رايانه‌اي

محمد کمال، مدیر تولید مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، این مؤسسه را از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات فرهنگی با موضوعات دفاع مقدس، حجاب، خانواده و جنگ نرم در کشور مطرح کرد.

وی با اشاره به این‌که برخی کشورها فرهنگ، تاریخ پادشاهان و داستان‌های تخیلی را به عنوان بازی رایانه‌ای عرضه می‌کنند، اظهار داشت: در پی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن که به صورت سازمان یافته و با هزینه‌های کلان انجام می‌شود، اسلام هراسی، شیعه هراسی، انکار مهدویت، ترویج فرهنگ خشونت و قتل و تضعیف مسلمانان در بازی‌های رایانه‌ای دیده می‌شود.

مدیر تولید مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان مشهور بودن بازی رایانه‌ای GPA بین کودکان را نتیجه تبلیغات گسترده دشمن دانست و به وجود افراد متخصص و استعدادهای شایان در کشور در زمینه تولید بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه امکانات و زیرساخت کافی وجود ندارد و مسؤولان حمایت لازم را نمی‌کنند اما امیدواریم این روند تغییر کند.

کمال با بیان این‌که بازی رایانه‌ای نبردهای پایدار در این مؤسسه تولید شده است، هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن مطرح کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه VCD های گلشن، نرم‌افزارهای گم گشته، خط سرخ(به سفارش شهرداری اصفهان)، اسوه‌های دفاع(به سفارش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح)، دیده‌بان شامل شش هزار تصویر با موضوع دفاع مقدس و ستاره‌های بی‌نشان نخستین DVD حماسه بانوان در دفاع مقدس، از تولیدات این مؤسسه در زمینه دفاع مقدس است.

کمال با بیان این‌که نرم‌افزار چند رسانه‌ای قیام جاوید در زمینه انقلاب اسلامی و نرم‌افزار چند رسانه‌ای بهاریه در زمینه خانواده در مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان تولید شده است، افزود: نرم‌افزارهای نور المهدی با موضوع شخصیت امام عصر(عج)، نرمافزار هنر آسمانی از دیگر تولیدات این مؤسسه است.

مدیر تولید مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان مجموعه بسته‌های فرهنگی با موضوع حجاب، جنگ نرم، فلسطین، اخلاق مداری، شیطان پرستی، بهاییت و وهابیت را از دیگر تولیدات این مؤسسه مطرح کرد و بیان داشت: سیر نمایشگاهی با موضوع دستاوردهای انقلاب، شهدای نخبه کشور، خاطرات مقام معظم رهبری و نماز در کلام شهدا در مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان تولید شده است.

کمال ابراز داشت: 10002020110110 سامانه پیام کوتاه این مؤسسه است و علاقمندان جهت دریافت لیست نرم‌افزارهای تولیدی و سایر محصولات می‌توانند به آدرس WWW.FALAGHSOFT.IR  مراجعه کنند.

گفتنی است چهارمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس که مؤسسه فرهنگی دیجیتال فلق رایانه اصفهان نیز در آن حضور دارد، به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و سازمان بسیج مستضعفین برپا شده است و از ششم تا سیزدهم آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران پذیرای علاقمندان است./956/ت302/ن

ارسال نظرات