۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۸۵۵۸۳

تقدیر خطیب جمعه کاظمین از تلاش دکتر روحانی برای برقراری امنیت در منطقه

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه کاظمین از اقدامات تاثیرگذار رییس جمهور ایران در ارتقای امنیت منطقه تشکر و قدردانی کرد.
شيخ جلال الدين صغير خطيب جمعه کاظمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، خطیب جمعه کاظمین در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد براثا برگزار شد، به انفجار خودروی بمب‎گذاری شده در بین عزاداران شهرک صدر بغداد اشاره کرد و بیان داشت: برای بار دیگر شاهد جنایت تروریست‎ها در عراق بودیم، این جنایت‎های وحشیانه نتیجه چراغ سبز مستکبران جهان به تروریست‎ها است.

 

خطیب جمعه کاظمین با اشاره به اینکه جنایت شهرک صدر بغداد گوشه ای از جنایت های تروریست هاست، افزود: یتیمی کودکان، بیوه شدن زنان، تخریب منازل، توهین به مقدسات و ریختن خون مظلومان بخشی از جنایت و اقدامات تروریست‎‎ها در عراق است.

 

این عالم عراقی ناتوانی در برخورد با چنین اقدامات را لکه ننگی برای مسؤولان عراقی دانست و اظهار داشت: مسؤولان و نیروهای امنیتی عراق باید مانع از چنین اقداماتی شوند.

 

وی از همه مسؤولان خواست که به مشکلات مردم رسیدگی کنند و تصریح کرد: ملت عراق از مشکلات بسیاری همانند کمبود برق رنج می‎برند، مسؤولان باید به دنبال راه چاره‎ای باشند.

 

حجت الاسلام صغیر دولت را عاجز از برخورد با تروریست‎ها خواند و عنوان کرد: با وجود اینکه دولت نسبت به انجام خدمت به مردم قسم خورده ولی برای مقابله با تروریست‎های اقدام تاثیرگذاری انجام نداده است.

 

وی در پایان از اقدامات حجت الاسلام شیخ حسن روحانی رییس جمهور انقلاب اسلامی ایران در جهت افزایش امنیت در منطقه تقدیر و تشکر کرد و گفت: رییس جمهور ایران حرکت‎های تاثیرگذاری را جهت حل بحران سوریه و بحرین انجام داده که موجب ارتقای امنیت در منطقه شده است./994/ب901/د

ارسال نظرات