۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۸۴۱۳۷
نتایج یک تحقیقات بین‎المللی نشان داد؛

بیشتر مسلمانان جهان مخالف بمبگذاری و حملات تروریستی به نام اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ نتایج یک تحقیقات بین‎المللی که به تازگی منتشر شده نشان می‎دهد که اکثریت مسلمانان جهان با بمبگذاری‎های انتحاری و کشتار ناعادلانه شهروندان عادی به نام اسلام مخالف هستند.
مسلمانان آمريکا در حال تبليغ دين اسلام و معرفي پيامبر اکرم (ص)
 
به گزارش خبرگزاری رسا، نتایج یک تحقیقات بین المللی تازه منتشر شده در آمریکا نشان می دهد که اکثریت مسلمانان جهان با بمبگذاری‎های انتحاری و کشتار ناعادلانه شهروندان عادی که در برخی نقاط دنیا و به نام اسلام صورت می گیرد، موافق نیستند.
 
در این تحقیقات که به وسیله مرکز تحقیقاتی Pew منتشر شده و نتایج آن بر روی پایگاه اینترنتی این مرکز ارائه شده آمده است: در 11 کشور مسلمانی که این تحقیقات در آنها صورت گرفته است 67 درصد از مردم نسبت به افراط گرایی اسلامی ابراز نگرانی کردند.
 
گزارش مرکز تحقیقاتی Pew در مورد دیدگاه مسلمانان جهان در ارتباط با افراطی گری می افزاید: بیشترین نگرانی مسلمانان جهان نسبت به گروه های افراطی و از جمله القاعده بوده است.
 
این تحقیقات که "جوامع مسلمان نسبت به گروه های افراطی نگران هستند" نام دارد در یازده کشور اسلامی مصر، اندونزی، اردن، لبنان، مالزی، نیجریه، پاکستان، سرزمین های فلسطینی، سنگال، تونس و ترکیه انجام شده است.  
 
مصاحبه شوندگان مسلمان در این تحقیقات همچنین نسبت به بمبگذاری های انتحاری و سایر اشکال خشونت که به نام اسلام صورت می گیرد ابراز نگرانی کردند./990/ب902/د
ارسال نظرات