۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۸۲۳۶۵
جریان آزادی خواه بحرین:

قرضاوی در جهت منافع رژیم صهیونیستی گام می‎دارد

خبرگزاری رسا ـ جریان آزادی خواه بحرین با محکوم کردن جنایت‎های آل‎خلیفه و آل‎سعود علیه ملت مظلوم این کشور گفت: قرضاوی در جهت منافع رژیم اشغالگر اسرائیل گام بر می‎دارد‎.
جريان آزادي خواه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان آزادی خواه اسلامی بحرین در بیانیه‎ای بزرگترین اشتباه کشورهای عربی و اسلامی را سکوت در برابر جنایت‎های آل سعود و انقلاب مسالمت آمیز ملت بحرین دانست.


در این بیانیه با انتقاد شدید از کشورهای همسو با نظام آل خلیفه، آمده است: کشورهای عربی و اسلامی نباید در برابر قلع و قمع‎های نیروهای امنیتی آل سعود و آل خلیفه در بحرین بی تفاوت باشند.


جریان آزادی خواه بحرین تصریح کرد: تفرقه و فتنه‎های مذهبی و طایفه‎ای از مسائلی است که مستکبران برای شعله‎ور نگه داشتن آن تلاش بسیاری می‎کنند. این دسیسه ظالمان با شدت بیشتری نسبت به کشورهای دیگر در بحرین مشاهده می‎شود.


در این بیانیه تاکید شده است که رمز شکست دسیسه‎های نظام آل خلیفه و متحدانش در بحرین، حفظ اتحاد و ترویج روحیه هم‎گرایی و یکپارچگی در این کشور است.


این جریان معارض عنوان کرد: طبق توافق نامه‎ای که در 14 مارس 2011 بین نظام آل خلیفه و آل سعود منعقد شد، نیروهای امنیتی عربستان وارد خاک بحرین شدند و فصل جدیدی از قلع و قمع‎ را در این کشور آغاز کردند.


جریان آزادی خواه بحرین در ادامه این بیانیه با انتقاد از مواضع شیخ یوسف القرضاوی رییس اتحادیه علمای مسلمین گفت: قرضاوی انقلاب مسالمت آمیز ملت بحرین را نادیده گرفته است و در جهت خواسته‎های نامشروع رژیم اشغالگر اسرائیل و کشورهای غربی حرکت می ‎کند.


این جریان معارض در پایان بیانیه اتهام‎های برخی مبنی بر دخالت جمهوری اسلامی ایران، عراق و حزب الله لبنان در هدایت انقلاب ملت بحرین را کذب محض خواند./994/ب902/د

ارسال نظرات