۰۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۸۲۲۰۶
امام جمعه بناب:

تفکر خدمت‌ به مردم به عنوان یک وظیفه دینی مطرح شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی گفت: حمایت از مسؤولان تا زمانی تداوم خواهد داشت که در خط و مسیر ولایت باشند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز همزمان با هفته دولت در دیدار فرماندار و جمعی از مسؤولان بناب اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ وظیفه امروز همگان حمایت از دولت برای تحقق حماسه اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم است.


وی با بیان این‌که حمایت از مسؤولان تا زمانی تداوم خواهد داشت که در خط و مسیر ولایت باشند، خاطرنشان کرد: اگر پیرو خط آرمان و هدف شهدایی چون رجایی و باهنر هستید، بدانید که آن شهدا مسیری جز خط ولایت فقیه نداشتند به همین خاطر نیز به سعادت ابدی نائل آمدند.


حجت الاسلام بنابی با اشاره به این‌که خدمت به مردم باید هدف اصلی هر مسؤولی که در نظام اسلامی خدمت می کند، باشد، گفت: اگر از این مسیر انحرافی حادث شود، بدانید که در آرمان‌ها و مبانی اصلی انقلاب اسلامی انحراف مشاهده خواهد شد، آن زمان است که مردم نسبت به مسؤولان بدبین خواهند بود.


امام جمعه بناب با تأکید بر اینکه تفکر خدمت‌ به مردم باید به عنوان یک وظیفه دینی میان مسؤولان مطرح شود، ادامه داد: نوکری مردم افتخاری برای بنده است، هر مسؤول نیز که این تفکر را داشته باشد بداند که نزد خداوند متعال مأجور است، چراکه خدمت به خلق سبب جلب رضایت الهی است.


وی در ادامه با اشاره به این‌که شیوه مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر برای حل مشکلات مردم الگویی ماندگار برای همه مدیران است، ادامه داد: خلوص نیت، مردم‌داری، ساده‌زیستی و پاک دستی از جمله ویژگی های شهید رجایی و باهنر بوده است، اگر بتوانیم خود را به این ویژگی ها زینت دهیم، سعادت دنیا و آخرت شامل حالمان خواهد شد.


حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که منافع و مطامع شخصی جایی در نظام اسلامی ندارد، گفت: همه باید خود را فدای انقلاب و شهدا کنند، تلاش کنیم تا برای مردم و نظام منشأ خیر باشیم، نه شر! اگر بتوانیم اعتماد و رضایت مردم را جلب کنیم، بدانیم که شهدا و رهبری نیز از ما راضی هستند.


وی در پایان با تأکید بر تعامل مجلس و دولت بر بهبود اوضاع اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم گفت: انتظاری که مردم از دولت جدید دارند، این است که حماسه سیاسی به حماسه اقتصادی ختم شود، تحریم ها باید به فرصت های برای ارتقای تولید داخل، خودکفایی در کشور و رهایی از اقتصاد تک محصولی تبدیل شود./935/
پ202/س

ارسال نظرات