۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۸۱۶۸۵
امام جمعه بناب:

مردم انتظار خدمت بی‌منت از مسؤولان دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی اعتماد و رضایت مردم را مهم ترین پشتوانه و سرمایه مسؤولان نظام دانست و گفت: مردم انتظار خدمت بی‌منت از مسؤولان دارند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با بیان این‌که مسؤولیت در نظام اسلامی امانتی نزد دولتمردان است، اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید پس از حماسه تاریخی 24 خرداد موجی از شور و نشاط در جامعه به وجود آمده که باید از سوی مسؤولان حفظ شود.


وی اعتماد و رضایت مردم را مهم ترین پشتوانه و سرمایه مسؤولان نظام دانست و خاطرنشان کرد: نباید با بی‌تدبیری امید و نشاط اجتماعی از میان برود، در چنین شرایطی مردم انتظار خدمت بی‌منت از مسؤولان نظام و رفع مشکلات اقتصادی جامعه را دارند، در حقیقت مردم با خلق حماسه سیاسی به دنبال تحقق حماسه اقتصادی هستند.


امام جمعه بناب خلوص نیت، خدمت به خلق و جلب رضایت الهی را لازمه کار در رأس نظام اسلامی دانست و گفت: هر کاری که رنگ الهی بگیرد، پابرجا و ماندگار خواهد بود، رمز ماندگاری برخی از مسؤولان از جمله شهیدان رجایی و باهنر نیز همین بوده است، باید سعی کنیم تمام جهت‌گیری‌هایمان در مسیر الهی و معیار تقوا باشد.


حجت الاسلام باقری بنابی رفع تمامی مشکلات خرد و کلان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اخلاقی را توجه به تقوا دانست و افزود: امروز که دولتی جدید در رأس کار است، امیدواریم با همان انرژی روزهای نخست در طول چهار سال به دنبال حل مشکلات مردم باشند و خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند.


وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب و ولی‌نعمتان مسؤولان نظام دانست و ادامه داد: دولتمردان باید بر اساس تکلیف شرعی و وظیفه قانونی خود امور محوله را به سرانجام برسانند، به عبارت دیگر هر مسؤولی در هر رده و مقامی که باشد، باید مسؤولیت را امانت بداند و این امانت الهی را حفظ کند.


امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که صداقت در عمل لازمه جلب اعتماد مردم از سوی مسؤولان است، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر مؤمن، ساده‌زیست،خداشناس و خداترس بودند، افزون بر این‌که حرف و عمل‌شان یکی بود و گفتارشان مطابق رفتارشان و رفتارشان مطابق گفتارشان بود.


حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که شهید رجایی هیچگاه به دنبال عوام‌فریبی و مقابله با ولایت نبود، افزود: شهدای والامقام شهیدان رجایی و باهنر با وجود پست و منصب عالی حکومتی که داشتند بسیار ساده زیست و در عین حال مردمی بودند و هیچ وقت خود را از مردم جدا نمی‌دانستند، ولایت پذیری در مفهوم حقیقی و واقعی یکی از نقاط قوت دولت رجایی بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات